اخبار و رویدادها: ششمین کارگاه کشوری آمار و احتمال فازی در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

ششمین کارگاه کشوری آمار و احتمال فازی در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.
پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵- ۱۸:۳۹:۲۰

ششمین کارگاه کشوری آمار و احتمال فازی در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

ششمین کارگاه کشوری آمار و احتمال فازی در روز چهار شنبه 29 اردیبهشت در دانشگاه صنعتی تشکیل شد و تا روز 30 اردیبهشت خواهد یافت.

ششمین کارگاه کشوری آمار و احتمال فازی در روز چهارشنبه 29 اردیبهشت با همت گروه آمار دانشکده علوم ریاضی و با مشارکت انجمن سیستم های فازی ایران و انجمن آمار ایران در محل سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی پردیس فناوری های نوین دانشگاه صنعتی شاهرود  آغاز بکار کرد در آغاز مراسم دکتر محمد رضا ربیعی دبیر کارگاه ضمن خیر مقدم به میهمانان و حاضرین در جلسه به گزارش تشکیل این کارگاه پرداخت .

گرامیداشت 95 امین سال تولد پروفسور لطفی زاده با نمایش کلیپی از ایشان گرامی داشته شد.در ادمه دکتر مهدی فاتح رییس دانشگاه صنعتی شاهرود به عنوان سخنرانی ویژه به میهمانان ویژه وسخنرانان کلیدی و جمع حاضرین خیر مقدم گفت .وی موقعیت خوب علمی دانشگاه صنعتی شاهرود و موقعیت جغرافیایی ویژه شهر شاهرود رابرای حاضرین تشریح کرد و در ادامه سخنرانی خود را ارایه کرد.

اولین سخنران کلیدی ماشالله ماشین چی استاد دانشگاه شهید با هنر کرمان و سر دبیر مجله سیستم های فازی ایران و استاد نمونه کشوری (سال 85) بودکه کاربرد های سیستم های فازی را در عرصه های جدید تشریح کرد و در پایان سخنرانی خود به سوالات حاضرین پاسخ داد

ادامه گزارش برگزاری کارگاه در خبر های بعدی  خواهد آمد.

12345