اخبار و رویدادها: برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 95 در دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 95 در دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵- ۱۱:۳۴:۲۹

برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 95 در دانشگاه صنعتی شاهرود

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود از رقابت چهار هزار و 423 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود،دکتر مجتبی ایزدی فرد با بیان اینکه چهار هزارو 423 نفر داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در این دانشگاه با هم رقابت می کنند افزود: از این تعداد دو هزار و 217 نفر را بانوان و بقیه را آقایان تشکیل می دهند.

وی تصریح کرد: آزمون کارشناسی ارشد سال 1395، شانزدهم و هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری در چهار نوبت صبح و بعد ازظهر همزمان با سراسر کشور در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می شود.

دکتر ایزدی فرد افزود: آزمون در صبح پنج شنبه با شرکت 811 مرد و 775 زن، عصر پنج شنبه 381 مرد و 343زن، صبح جمعه 679 مرد و 689 زن و عصر جمعه با شرکت 328 مرد و 410 زن برگزار خواهد شد.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود با بیان اینکه بیش از 380 نفر از همکاران دانشگاهی مسئولیت برگزاری این آزمون را بر عهده دارند خاطر نشان کرد: آزمون در سه حوزه فرعی دانشکده فیزیک و معماری این دانشگاه ویژه خواهران و دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت و ساختمان کتابخانه مرکزی  ویژه برادران برگزار می شود.

12345