اخبار و رویدادها: گردهمایی مسئولان و کارشناسان مراکز مشاوره منطقه 9 کشور در دانشگاه صنعتی شاهرود

گردهمایی مسئولان و کارشناسان مراکز مشاوره منطقه 9 کشور در دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵- ۱۲:۴۴:۳۶



مسئولان و کارشناسان مراکز مشاوره دانشجویی منطقه 9 کشور در دانشگاه صنعتی شاهرود گردهم آمدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود،اولین گردهمایی مسئولان و کارشناسان مراکز مشاوره دانشگاه های منطقه 9 کشور و کارگاه آموزشی درمان تخصصی نارسایی توجه و فزون کنشی در دانشجویان از امروز اول اردیبهشت ماه سال جاری در تالار کوثر این دانشگاه آغاز و تا دوم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

حسین خادمیان مسئول مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه صنعتی شاهرود در این کارگاه دو روزه که در آن 50 نفر از مسئولان و کارشناسان مراکز مشاوره دانشگاه های منطقه 9 حضور دارند ضمن عرض خیرمقدم به بیان اهداف و ضرورت برگزاری چنین کارگاه هایی پرداخت.

دکتر رمضان رمضانی معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود نیز در این کارگاه با اشاره به نتایج طرح پژوهشی بررسی سیمای زندگی دانشجویی در سال 94 و شیوع مشکلات دوران دانشجویی تصریح کرد: توجه و گسترش خدمات مشاوره ایی در دانشگاه امری ضروری است.

ADHD چیست؟ نشانه شناسی و توصیف، بررسی علل  ADHD و تاثیر آن بر سلامت و کنش وری های تحصیلی، اجتماعی و روان شناختی دانشجویان، نظریه های تبیینی با تاکید بر نظریه تبیینی راسل بارکلی، سنجش اختصاصی مسئولان مراکز مشاوره منطقه 9،مداخلی های درمانی ADHD و درمان شناختی رفتاری متمرکز بر کنش وری اجرایی از سرفصل های مهم کارگاه دو روزه مسئولان و کارشناسان مرکز مشاوره دانشجویی منطقه 9 کشور در دانشگاه صنعتی شاهرود است.

12345