اخبار و رویدادها: همزمان با دهه فجر: دیدار صمیمانه هیأت رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با خانواده شهید مجید یونسیان

همزمان با دهه فجر: دیدار صمیمانه هیأت رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با خانواده شهید مجید یونسیان
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴- ۱۳:۴۱:۰۸

همزمان با دهه فجر: دیدار صمیمانه هیأت رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با خانواده شهید مجید یونسیان

دکتر فاتح در دیدار با خانواده شهید یونسیان گفت: بسیار مفتخر هستیم که در ایام دهه فجر که با عطر شهدا فضا نورانی و آسمانی شده توفیق زیارت و ادای احترام به خانواده این شهید بزرگوار را پیدا کرده ایم.

 دکتر فاتح در دیدار با خانواده شهید یونسیان با سلام به روح مطهر امام راحل و شهدای انقلاب گفت: بسیار مفتخر هستیم که در ایام دهه فجر که با عطر شهدا فضا نورانی و آسمانی شده  توفیق زیارت و ادای احترام به خانواده این شهید بزرگوار را پیدا کرده ایم.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود تصریح کرد: ان شاء الله خداوند توفیق قدرشناسی از خانواده شهدا  را نصیب ما کند. همان ها که با صبر و  استقامت و نثار فرزندان خود به انقلاب شرایطی  فراهم کرده اند که امروز در امنیت بسر می بریم.

دکتر فاتح افزود: اگر ایثارگری های شهدا که با غیرت وارد عرصه دفاع از میهن شدند و جان خود را فدا کردند نبود امروز وضعیت ما مثل سوریه و عراق بود.

رییس دانشگاه صنعتی شاهرود تصریح کرد:  ما برای قدردانی و ادای احترام از کل خانواده های شهدا  از آغاز تا به امروز خدمت خانواده شهید یونسیان رسیده ایم تا کمی انجام وظیفه کرده باشیم.

حجت الاسلام دکتر محمود شریعتمدار طهرانی نیز در این دیدار گفت: شهید یونسیان یک شخصیت برجسته انقلابی و فرهنگی در دانشگاه  صنعتی شاهرود به حساب می آمد و تلاش های ایشان قابل تحسین بود.

ایشان تصریح کرد: شهادت در سرزمین منا جاییا که حضرت اسماعیل (ع) به قربانگاه رفت و در راه عبادت، توفیقی بود که خداوند به ایشان اعطاء فرمود.

سرپرست دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی شاهرود هم در ادامه با اشاره به جنگ نرم دشمن گفت: دشمن با ابزارهای مختلف تبلیغاتی سعی دارد به عقاید جوانان ما نفوذ پیدا کند و از بهترین افتخارات شهید یونسیان مقابله با جنگ نرم دشمن بود.

حجت الاسلام ابوالفضل فندرسکی گفت: شهید یونسیان با شهادت در بهترین زمان و بهترین مکان و در مسیر عبادت جان خود را نثار کرد و مطمئنا ایشان خود به رضای خداوند راضی بوده است.

پدر این شهید بزرگوار نیز با قدردانی از هیات رئیسه دانشگاه  و همراهان گفت: ایام دهه فجر بهترین زمانی است که ارزش های انقلاب را به نسل جوان انتقال بدهیم.

وی با اشاره به دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری به ویژه در ارتباط با نسل سوم انقلاب تأکید کرد: مسئولان وظیفه دارند با اقدامات ارزنده فرهنگی از جمله انتقال ارزش های انقلاب به نسل جوان، از شکاف بین نسل اول انقلاب با نسل های بعدی جلوگیری کنند. 

12345