اخبار و رویدادها: آگهی مزایده فروش خودرو

آگهی مزایده فروش خودرو
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴- ۱۱:۵۷:۵۴



آگهی مزایده فروش خودرو دانشگاه صنعتی شاهرود

 آگهی مزایده فروش خودرو

 

دانشگاه صنعتی شاهرود با عنایت به مجوز اخذ شده از کمیسیون ماده 2 لایحه قانونی نحوه استفاده از اتومبیلهای دولتی و فروش اتومبیلهای زائد، در نظر دارد تعداد 7 دستگاه خودروی متعلق به خود را از طریق مزایده عمومی بفروش برساند علاقمندان به شرکت در مزایده می‌توانند از تاریخ نشر آگهی بمدت 10 روز کاری جهت بازدید به واحد نقلیه و ارائه پیشنهاد قیمت به دبیر خانه مرکزی دانشگاه در ساعات اداری مراجعه نمایند. جهت دریافت شرایط مزایده به سایت دانشگاه به آدرس اینترنتیwww.shahroodut.ac.ir  و یا دبیرخانه مرکزی دانشگاه مراجعه فرمائید.

 

 

                                                                          مدیریت امور اداری دانشگاه

 

پیوست : متن آگهی مزایده خودرو 94 (1)

 

 

‹‹ فرم پیشنهاد قیمت مزایده خودرو ››

 

 

اینجانب ...................................... فرزند/ شرکت ................................ به شماره شناسنامه/ به شماره ثبت ........................ صادره از ............................. متولد سال ........................ شغل ............................. به نشانی.............................................................................. با اطلاع کامل از شرایط مزایده  و قبول مفاد آن که به پیوست فرم پیشنهاد می باشد متقاضی خرید خودروی سواری/ اتوبوس / وانت .................................مدل .............................. به شماره انتظامی ..................................... موضوع آگهی مزایده شماره ............................... مورخ ................................. مندرج در روزنامه ................................. می‌باشم و پیشنهاد قیمت خود را براساس موارد اعلام شده به مبلغ .............................................. ریال (بعدد) .............................................. (بحروف) اعلام می نمایم.

چنانچه پیشنهاد اینجانب  مورد قبول قرار گیرد تعهد می نمایم:

1-     ظرف مدت حداکثر یک هفته اقدامات لازم جهت واریز وجه و نقل و انتقال اسناد را انجام دهم.

2-     تأیید می نمایم کلیه ضمائم اسناد و مدارک مزایده جزء لاینفک این پیشنهاد محسوب می شود.

3-     اطلاع کامل دارم که دستگاه مزایده گزار الزامی برای واگذاری خودرو به هریک از پیشنهادها را ندارد.

 

 

امضاء متقاضی:

تاریخ:

 

 

(( شرایط مزایده آگهی فروش خودرو))

 

1- مزایده گزار:  دانشگاه صنعتی شاهرود

2- میزان تضمین شرکت در مزایده: پژو سواری 000/000/8 ریال پیکان سواری 000/000/3 ریال اتوبوس 000/000/40 ریال نیسان وانت 000/000/8 می باشد که باید طی رسید بانکی جداگانه به حساب شماره 2923673752 بانک تجارت شعبه دانشگاه صنعتی واریز و به ضمیمه مدارک ارسال گردد.

3- پیشنهاد قیمت به ازای هر دستگاه خودرو باید در پاکت جداگانه و لاک و مهر شده با قید مشخصات کامل  خودرو درپشت پاکت ارائه گردد.

4- کلیه پیشنهادات صرفاً در ساعات اداری  از روز سه شنبه مورخ 20/11/94 لغایت دوشنبه  مورخ 3/12/94 از ساعت 8 الی 15:30 به دبیرخانه مرکزی دانشگاه تحویل گردد.

5- مزایده گذار در،ردتمام و یا هریک از پیشنهادها مختار است.

6- مهلت ارسال پیشنهادات تا پایان وقت اداری روزدوشنبه مورخ 3/12/94 و اعلام نتایج روز شنبه مورخ 8/12/94خواهد بود.

7- محل دریافت فرم شرکت در مزایده دبیرخانه مرکزی دانشگاه واقع در میدان هفتم تیر می‌باشد یا به آدرس اینترنتی www.shahroodut.ac.ir  مراجعه نمائید.

8- شرکت در مزایده و ارائه پیشنهاد، ایجاد حق برای شرکت کننده و ایجاد تکلیف و یا سلب اختیار برای دانشگاه نمی نماید و دانشگاه مجاز می باشددر چارچوب ضوابط و مقررات مربوط و با عنایت به صرفه وصلاح دانشگاه هریک از پیشنهادها را قبول یا رد نماید.

9- در پشت پاکت  پیشنهاد قیمت ، متقاضی مکلف است نام و نشانی و آدرس و تلفن تماس خود و مشخصات کامل خودروی پیشنهادی را قید نماید.

10- کلیه هزینه های نقل و انتقال، مالیات، عوارض قانونی- اخذ خلافی، هزینه کارشناسی، هزینه چاپ آگهی و هزینه ثبت قرارداد در دفترخانه اسناد رسمی به عهده برنده مزایده خواهد بود.

11- به پیشنهادهایی که دارای ابهام، نقص و قلم‌خوردگی باشد و یا مدارک مورد نیاز ارسال نگردد پیشنهاد ناقص و مبهم تلقی و حذف خواهد شد.

12- برنده مزایده ظرف مدت یک هفته از تاریخ اعلام نتیجه مزایده می‌بایست برای انجام معامله حاضر شود در غیر اینصورت سپرده برنده به نفع دانشگاه ضبط خواهد شد.

13-پیشنهادات واصله در روز سه شنبه مورخ 4/12/94 ساعت 9 صبح در محل دفتر معاون اداری و مالی بازگشایی و قرائت خواهد شد.

14- برنده مزایده باید مبلغ خودرو را نقداً به حساب دانشگاه واریز نماید.

 

تعداد خودروهای قابل فروش 7 دستگاه به شرح ذیل می باشد :

 

ردیف

نوع خودرو

شماره خودرو

مدل

1

پژو سواری

756 الف 11

1384

2

پژو سواری

757 الف 11

1384

3

پیکان سواری

471 الف 12

1380

4

پیکان سواری

469 الف 12

1380

5

اتوبوس شهری

298 الف 11

1384

6

اتوبوس شهری

297 الف 11

1384

7

نیسان وانت

988 الف 11

1380

 

 

نام و نام خانوادگی

تاریخ

محل امضاء

 

12345