اخبار و رویدادها: قهرمانی تیم بدمینتون خواهران دانشجوی دانشگاه صنعتی شاهرود در رقابت های منطقه سه

قهرمانی تیم بدمینتون خواهران دانشجوی دانشگاه صنعتی شاهرود در رقابت های منطقه سه
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴- ۱۴:۰۰:۵۱

قهرمانی تیم بدمینتون خواهران دانشجوی دانشگاه صنعتی شاهرود در رقابت های منطقه سه

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: تیم بدمینتون دانشجویان دختر این دانشگاه در رقابت های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه سه به مقام نخست رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر علی حسنی افزود: مسابقات بدمینتون دانشجویان دختر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه سه از دهم بهمن ماه سال جاری تا دوازدهم این ماه به میزبانی دانشگاه بجنورد برگزار و تیم این دانشگاه توانست با غلبه بر حریفان قهرمان این دوره از رقابت ها شود.
وی تصریح کرد: بعد از تیم دانشگاه صنعتی شاهرود، تیم فردوسی مشهد نایب قهرمان شد و تیم بجنورد نیز در سکوی سوم قرار گرفت.
دکتر حسنی افزود: در رقابت های انفرادی نیز فاطمه سروقدی از دانشگاه صنعتی شاهرود به مقام اول رسید و مهرشید مخبریان نژاد و شهرزاد طباطبائیان نیز هر دو از همین دانشگاه مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود خاطر نشان کرد: این دانشگاه و دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان قهرمان و نائب قهرمان این دوره از رقابت ها سهمیه ورود به المپیاد سیزدهم دانشجویان کشور سال 95 را کسب کردند.
تیم بدمینتون دختران دانشجوی دانشگاه صنعتی شاهرود به مربیگری مریم رحیمیان و سرپرستی مریم منتظری در رقابت های دانشجویان منطقه سه کشور که به میزبانی دانشگاه بجنورد برگزار شد حضور داشتند.


کلمات کلیدی: #تربیت بدنی #بدمینتون
12345