اخبار و رویدادها: تقاضای دانشگاه شاهرود از مردم شهر برای اجاره دادن خوابگاه به دانشگاه

تقاضای دانشگاه شاهرود از مردم شهر برای اجاره دادن خوابگاه به دانشگاه
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴- ۰۷:۳۳:۱۹

تقاضای دانشگاه شاهرود از مردم شهر برای اجاره دادن خوابگاه به دانشگاه

رئیس دانشگاه شاهرود در جلسه هیات امنای بنیاد خیرین از مردم شهر تقاضا نمود که با اجاره دادن مجتمع مسکونی یا ساختمان بزرگ خود به عنوان خوابگاه به دانشگاه امکان اسکان کلیه دانشجویان را فراهم سازند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، رئیس دانشگاه شاهرود در جلسه هیات امنای بنیاد خیرین از مردم شهر تقاضا نمود که با اجاره دادن مجتمع مسکونی یا ساختمان بزرگ خود به عنوان خوابگاه به دانشگاه امکان اسکان کلیه دانشجویان را فراهم سازند.  وی گفت که دعای خیر دانشجویان و خانواده های آنها همیشه همراه شما خواهد بود. دکتر فاتح اعلام نمود که یک خوابگاه را برای پسران تکمیل و تجهیز کرده ایم و ان شاءالله با کمک خیرین یک خوابگاه برای دختران در مجاورت خوابگاه دختران می سازیم.

وی با تقدیر از خدمات ارزنده خیرین حامی دانشگاه، از خیرین تقاضا نمود دست دانشگاه را در کمک به خرج تحصیل، اسکان، تغذیه و درمان دانشجویان بی بضاعت بگیرند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، موسسه فرهنگی رفاهی شاهرود ساخت یک خوابگاه بزرگ در نزدیکی پردیس مهندسی را طبق قرارداد با دانشگاه شروع کرده است.

 خیرین حامی دانشگاه شاهرود می توانند کمک های خود به دانشگاه برای خرج تحصیل، اسکان، تغذیه و درمان دانشجویان بی بضاعت را به شماره حساب بنیاد خیرین دانشگاه شاهرود ۲۹۲۳۰۸۲۷۵۴ به آدرس شاهرود، شعبه بانک تجارت دانشگاه واریز نمایند.

12345