اخبار و رویدادها: برگزاری دورهای برنامه نویسی و طراحی توسط انجمن علمی دانشجویی کامپیوتر

برگزاری دورهای برنامه نویسی و طراحی توسط انجمن علمی دانشجویی کامپیوتر
دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴- ۱۵:۰۵:۱۴



دبیر انجمن علمی دانشجویی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه شاهرود از برگزاری دورهای آموزشی برنامه نویسی و طراحی مختلف طی ترم تحصیلی جاری توسط این انجمن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دانیال کیقبادی با بیان اینکه دوره های مختلف برنامه نویسی و طراحی طی ترم تحصیلی جاری توسط انجمن علمی دانشجویی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه برگزار می شود افزود: دوره آموزشی LINUX مطابق سرفصل های دوره LINUX Essential موسسه بین المللی LPI با حضور امیر حسین حسینی پژوه به عنوان مدرس دوره از جمله این دوره ها است.

کیقبادی هزنیه این دوره را یکصد هزار ریال برای هر نفر عنوان کرد و اظهار داشت: علاقمندان برای ثبت نام به دفتر انجمن علمی دانشجویی کامپیوتر مراجعه کنند.

دبیر انجمن علمی دانشجویی کامپیوتر دانشگاه شاهرود اضافه کرد: این دوره پنج شنبه هر هفته ساعت 9 الی 13 بعد ظهر در دانشکده مهندسی کامپیوتر برگزار می شود.

وی کارگاه طراحی و برنامه نویسی وب را از دیگر دوره هایی عنوان کرد که پنجم آذرماه سال جاری در تالار لاله این دانشگاه در قالب چهار  ساعت  با حضور فرید فروزان برگزار خواهد شد.

کیقبادی مهلت ثبت نام این دوره را تا سوم آذرماه سال جاری ذکر کرد و اظهار داشت: علاقمندان جهت ثبت نام به انجمن علمی- دانشجویی کامیپوتر مراجعه کنند.

دبیر انجمن علمی دانشجویی کامپیوتر دانشگاه شاهرود مسیر صحیح یادگیری برنامه نویسی وب ، تکنیک ها و میان برها، فریمورگ ها، آشنایی با برنامه نویسی هیبرید(تبدیل وب به اندروید) جایگاه شغلی در ایران، مروری سریع بر برنامه نویسی کلاینت، برنامه نویسی سرور ، طراحی وب ، سئو دیتابیس، سیستم های مدیریت محتوا و انواع سرویس های میزبانی وب را از مباحثی برشمرد که در این گارگاه تدریس می شود.

وی دوره آموزشی ACM نیز با حضور مجتبی خوریانی در قالب 10 جلسه را از دیگر برنامه های انجمن علمی- دانشجویی کامپیوتر دانشگاه شاهرود طی ترم تحصیلی جاری نام برد.

کیقبادی اضافه کرد علاقمندان برای ثبت نام  در این دوره تا سوم آذر ماه سال جاری با به همراه داشتن مبلغ 150 هزار ریال به انجمن علمی دانشجویی کامیپوتر مراجعه کنند.

دبیر انجمن علمی دانشجویی کامیپوتر دانشگاه شاهرود افزود: همچنین کارگاه نیم روزه آشنایی با زبان برنامه ریزی پایتون هم با سخنرانی مهندس محمود معلم چهارشنبه چهارم آذرماه در تالار لاله برگزار می شود.

وی هزینه ثبت نام را پنج هزار تومان اعلام کرد و گفت: علاقمندان برای ثبت نام تا دوم آذرماه به دفتر انجمن علمی دانشجویی مراجعه کنند.

 

 

 

12345