اخبار و رویدادها: استقبال از دانشجویان ورودی جدید با یک سایت و نرم افزار اندروید

استقبال از دانشجویان ورودی جدید با یک سایت و نرم افزار اندروید
سه شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴- ۱۲:۲۴:۵۴

استقبال از دانشجویان ورودی جدید با یک سایت و نرم افزار اندروید

استقبال از دانشجویان ورودی جدید با یک سایت و نرم افزار اندروید

 این پروژه به سفارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، با همت تیم طراحی و برنامه نویسی ( فرسک  - Feresk.ir  ) تهیه شده است که نتیجه تلاش تیم های طراحی سایت ، برنامه نویسی اندروید ، طراحی گرافیک و تیزرهای

تبلیغاتی ، صداگذاری و دوبله فرسک، بوده است.

فرید فروزان مدیر این پروژه افزود : کل فعالیت ها توسط دانشجویان  دانشگاه شاهرود انجام شد و به بهترین نحو ممکن به رقابت تنگاتنگ با دانشگاه صنعتی اصفهان پرداختیم .  چرا که تنها این دانشگاه نرم افزار قابل قبولی در کافه بازار اندروید منتشر کرده بود. تاریخ انتشار این پروژه قبل از انتخاب رشته دانشجویان کنکور  94 بوده است . دانشجویان : امیرحسین نصرتی، مهرداد اشتری، بیتا مرادثمرین و رضا جمشیدی در تهیه ی این آثار همکاری کردند .

در این پروژه صرفا به تهیه ی سایت و نرم افزار بسنده نشده و تیزرهای تبلیغاتی برای نمایش در روز معارفه تهیه گردید . همچنین بنر ها و پوستر هایی برای قراردادن در سایت دانشگاه و چاپ در روز ثبت نام  دانشجویان جدید الورود تهیه شد .

در سایت و نرم افزار معرفی دانشگاه شاهرود، راهنمای تمام دانشکده ها و امور اداری و مالی و همچنین پاسخ سوالات متداول دانشجویان فراهم آمده و همچنین تصاویر پانورامای اکثر دانشکده ها زینت بخش صفحات پروژه شدند .

همچنین ، در تکمیل و بروزرسانی امکانات این نرم افزار کوشا هستیم .

لینک دانلود نرم افزار از کافه بازار اندروید :

(جهت حمایت از دانشگاه خود منتظر حمایت و رای شما هستیم ) :


https://cafebazaar.ir/app/ir.feresk.app_shahrood/?l=fa







 

 

 

 

 

 

 

 

 

12345