اخبار و رویدادها: استقبال چشمگیر از کتاب راهنمای مکملهای ورزشی ترجمه دکتر یونسیان

استقبال چشمگیر از کتاب راهنمای مکملهای ورزشی ترجمه دکتر یونسیان
یکشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۴- ۱۳:۰۸:۰۹

استقبال چشمگیر از کتاب راهنمای مکملهای ورزشی ترجمه دکتر یونسیان

کتاب راهنمای ورزشکار برای مکمل های ورزشی که به تازگی توسط دکتر علی یونسیان ترجمه و روانه بازار نشر گردیده است، مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفت.

کتاب راهنمای ورزشکار برای مکمل های ورزشی که به تازگی توسط دکتر علی یونسیان ترجمه و روانه بازار نشر گردیده است، در سومین همایش مکمل های غذایی و رژیمی با نگاهی به سلامت مکمل های ورزشی که از 28 لغایت 30 مرداد ماه سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار شد، مورد استقبال صاحبنظران و شرکت کنندگان در این همایش علمی و تخصصی قرار گرفت.

دکتر علی یونسیان عضو هیأت علمی و رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه شاهرود پس از یک سال صرف زمان برای ترجمه این کتاب که توسط کیمبرلی مولر و جاش هینگست تألیف شده است، آن را در نمایشگاه سومین همایش مکمل های غذایی و رژیمی عرضه کرد که مورد استقبال چشمگیر شرکت کنندگان قرار گرفت.

دکتر یونسیان درباره اهمیت و جایگاه این کتاب اظهار داشت: این کتاب جامع ترین کتاب در موضوع مکمل های موجود در بازار است که سال 2013 چاپ شده است و آشنایی، اثرمکمل، آخرین یافته های تحقیقاتی و علمی در زمینه استفاده از این مکمل ها، مصرف مکمل برای گروه های خاص مانند ورزشکاران، زنان و کودکان، تاریخچه و اطلاعات بسیار مدون و دقیقی ارائه کرده است.

وی درباره موارد استفاده کتاب افزود: این کتاب توسط انتشارات دانشگاه شاهرود به زیور طبع آراسته شده و در محیط های آکادمیک و دانشگاهی قابل استفاده بوده و برای پزشکان، ورزشکاران، مربیان بدنسازی، متخصصان ورزشی و افرادی که به هر نوع با مکمل ها سروکار دارند، مفید و مورد نیاز است.

12345