اخبار و رویدادها: اطلاعیه ثبت نام اینترنتی دانشجویان دکتری 94 در حوزه دانشجویی

اطلاعیه ثبت نام اینترنتی دانشجویان دکتری 94 در حوزه دانشجویی
شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴- ۱۸:۴۲:۳۵



اطلاعیه ثبت نام اینترنتی دانشجویان دکتری 94 در حوزه دانشجویی

 اطلاعیه ثبت نام اینترنتی دانشجویان دکتری 94 در حوزه دانشجویی

صمیمانه ترین تبریک و تهنیت بر شما که توفیق تحصیل در دانشگاه شاهرود را کسب نمودید. این توفیق مرهون عنایت خداوند مهربان ، پشتیبانی خانواده و تلاش و کوشش شما می باشد. دانشگاه ، یک محیط فرهنگی برای رشد فضائل اخلاقی و کسب مهارت های علمی می باشد.امیدوارم با بهره گیری از رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری و توجه ویژه به الگوی پیشرفت ایرانی - اسلامی در جهت ایجاد آمادگی های علمی و عقیدتی بکوشید تا بتوانید در آینده ای نزدیک به عنوان فردی موثر در خدمت اعتلای نظام اسلامی و مهین عزیزمان ایران باشید.

ثبت نام دانشجویان عزیز جدیدالورود بصورت غیر حضوری (اینترنتی ) و به شکل ذیل می باشد و در زمان ثبت نام حضوری لازم است کپی کارت دانشجویی،کارت ملی و شناسنامه( دانشجویان متاهل باید تصویر کلیه صفحات شناسنامه خود و همسر و کپی صفحه اول و دوم سند ازدواج)را به نماینده امور دانشجویی در سالن ثبت نام تحویل نمایند. 

     با عنایت به اینکه تاریخ ثبت نام غیر حضوری دانشجویان کارشناسی ارشد  جدیدالورود (94) از تاریخ 4/6/94 لغایت 7/6/94 اعلام گردیده است لذا این عزیزان میتوانند در تاریخ مذکور از ساعت 16 به بعد، به سامانه خدمات الکترونیک معاونت دانشجویی ( http://stu.shahroodut.ac.ir) مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

نحوه ثبت نام:

1.      ورود به سایت معاونت دانشجویی(http://stu.shahroodut.ac.ir)

2.      کلیک بر روی واژه ورود به سیستم که در سمت چپ بالای صفحه درج گردیده است.

3.      وارد نمودن نام کاربری و رمز ورود که برای کلیه دانشجویان شماره دانشجویی بعنوان نام کاربر و شماره شناسنامه یا کدملی بعنوان رمز عبور تعریف شده است.( دانشجویانی که رقم اول و دوم کد ملی آنان عدد صفر میباشد نیاز به وارد نمودن آن نمیباشد.)

4.تکمیل مراحل هفتگانه ( از مرحله یک تا هفت )

تذکر مهم: تسویه حساب از اداره رفاه حوزه دانشجویی مقطع تحصیلی قبلی شامل : وامها –خوابگاه و... برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری الزامی است .در صورت عدم تسویه حساب به نامبرده خوابگاه و وام تعلق نخواهد گرفت.

5. ورود به سامانه خدمات الکترونیک معاونت دانشجویی درتاریخ 8/6/94 جهت انتخاب اتاق و پرداخت وجه آن.

الف : نحوه انتخاب اتاق و پرداخت اینترنتی :

در صورت موافقت امورخوابگاهها در سیستم معاونت دانشجو یی ، دانشجو می تواند از تاریخ 8/6/94 لغایت 10/6/94 نسبت به انتخاب اتاق و واریز مبلغ بصورت اینترنتی اقدام نماید.

ب : مبالغ اجاره بها خوابگاههای ملکی به صورت علی الحساب به شرح ذیل می باشد:

      1- اتاق 2 نفره:4311765 ریال                                              4- اتاق 5 نفره: 3018229ریال

      2 - اتاق 3 نفره:3449412 ریال                                              5-اتاق 6 نفره: 3018229ریال

     3- اتاق4 نفره:3449412ریال                                                   6-اتاق 8 نفره:2587059 ریال

نکته :تعهد دانشگاه نسبت به واگذاری خوابگاه جهت دانشجویان روزانه تنها یک ترم می باشد.

·       اتاقهای 2 و3 نفره  مختص خوابگاه پسران می باشد.اتاقهای 5 نفره دارای 4 تخت و نفر پنجم فاقـد تخت می باشد که بین اعضای اتاق بصورت چرخشی و یا توافقی جابجا می شود.

·       بلوک های 4 و 5 بعلت تعمیرات حداکثر تا تاریخ 4/7/94 واگذار خواهد شد و اسکان آندسته از دانشجویان که در این بلوک ها انتخاب اتاق نموده اند، تا تاریخ فوق در مسجد دانشـگاه امکان پذیر می باشد.

  با عنایت به اینکه واریز اجاره بها به صورت اینترنتی انجام می پذیرد لازم است دانشجویان عزیز قبل از انتخاب اتاق نسبت به تکمیل موجودی و دریافت رمزدوم (پرداخت اینترنتی) و CVV2 و تاریخ انقضاء کارت بانک خود اقدام نمایند و ابتدا فایل راهنمای واریز اینترنتی اجاره بهای خوابگاه ملکی  را از همین سایت ( قسمت آخرین اطلاعیه ها) دریافت و طبق موارد مندرج در آن اقدام نموده وسپس فرم خوابگاه را پرینت گرفته و هنگام تحویل اتاق به مسئول خوابگاه ارائه نماید .

 *   راهنمای پرداخت اینترنتی خوابگاه ملکی در سایت موجود است . در صورت انتخاب اتاق و عدم واریز مبلغ حداکثر تا 48 ساعت،دانشجو از اولویت واگذاری خوابگاه خارج می گردد.

*   پس از پرداخت مبلغ اجاره بها کد رهگیری و شماره پرداخت را جهت پیگیری احتمالی یادداشت نمایید.

*   پس از واریز مبلغ اجاره بها ،فرم خوابگاه فعال خواهد شد و دانشجو می بایست فرم مربوطه را پرینت گرفته و جهت تاییددر زمان ثبت نام حضوری  به نماینده  امور خوابگاه در سالن ثبت نام مراجعه نماید .در غیر اینصورت خوابگاه به آنان تحویل نخواهد شد. 

*   درصورت بروز هرگونه مشکل احتمالی درهنگام انتخاب اتاق یا پرداخت مبلغ  ازطریق ارسال پیام همراه با شماره تماس دانشجو جهت مدیریت خوابگاه در سامانه معاونت دانشجویی اقدام و حداکثر تا 24 ساعت پاسخ آنرا دریافت نمایند.

نکته: اسکان دانشجویان در خوابگاه زمان شروع کلاسها می باشد.

دانشگاه شاهرود هیچگونه تعهدی نسبت به واگذاری خوابگاه به دانشجویان دوره نوبت دوم ندارد. اما جهت رفاه حال این دسته از دانشجویان یک باب خوابگاه خودگردان با ظرفیت محدود در نظر گرفته شده است .دانشجویان متقاضی می توانند نسبت به تکمیل فرم درخواست خوابگاه مطابق بند 5 اقدام و مبالغ اجاره بهاء در اطلاعیه خوابگاه خودگردان قابل رویت است.

ج. وام دانشجویی

1- دانشجویان متقاضی وام حداکثر تا تاریخ 11/7/94 پس از دریافت نمونه فرم تعهد محضری از سایت معاونت دانشجویی دانشگاه میبایست شخصاً به همراه یک ضامن و با در دست داشتن شناسنامه و فتوکپی حکم کارگزینی ضامن( که باید کارکنان رسمی یا پیمانی و یا بازنشسته باشد) به دفترخانه اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه و اصل تعهدنامه تکمیل شده را به همراه فتوکپی حکم کارگزینی ضامن به اداره رفاه تحویل نمایند و همچنین اسکن تعهدنامه تکمیل شده را در سایت در قسمت مربوطه (سمت چپ) قرار دهد.

2-  دانشجویان حداکثر تا تاریخ 11/7/94 به بانک تجارت شعبه دانشگاه مراجعه و نسبت به افتتاح حساب اقدام نموده و سپس جهت درخواست وام با توجه به اطلاعیه نحوه ثبت­نام اینترنتی وام تحصیلی ، مسکن و شهریه که در سایت معاونت دانشجویی ( سمت راست سایت )موجود می باشد اقدام نمایند.

3- راهنمای چگونگی ثبت نام وام تحصیلی در سامانه معاونت دانشجویی موجود می باشد.

 

12345