اخبار و رویدادها: شروع عملیات آسفالت جاده اختصاصی اردوگاه آموزشی دانشگاه شاهرود

شروع عملیات آسفالت جاده اختصاصی اردوگاه آموزشی دانشگاه شاهرود
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴- ۰۸:۲۳:۴۱



دکتر امید معاون اداری مالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری پس از برگزاری جلسه کمیسیون هیات امنا دانشگاه شاهرود از پروژه های عمرانی و انجام آسفالت جاده اختصاصی اردوگاه آموزشی دانشگاه بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، عملیات آسفالت جاده اردوگاه آموزشی دانشگاه شاهرود  آغاز  شده است. در روز یکشنبه یازدهم مرداد ماه جاری، دکتر امید معاون اداری مالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری پس از برگزاری جلسه کمیسیون هیات امنا به همراه رئیس دانشگاه شاهرود، معاونین و جمعی از مدیران از پروژه های عمرانی دانشگاه بازدید نمودند. در پردیس صنعت و فناوری های نوین، پروژه های کتابخانه مرکزی و سالن غذاخوری، مرکز ارتقای مهارت و خوابگاه پسران به اتمام رسیده است و ساخت سالن چند منظوره ورزشی، کارگاه های آموزشی، پژوهشکده اتوماسیون و هوش مصنوعی، دانشکده برق، دانشکده مکانیک و مواد، محوطه سازی، توسعه فضای سبز، باغ ایرانی و مرکز تحقیقاتی دانشجویان دکتری در دست انجام است و مطالعه ساخت مسجد آغاز شده است. پس از آن از جاده اختصاصی اردوگاه آموزشی دانشگاه شاهرود و فعالیت های نوسازی اردوگاه بازدید شد.

رئیس دانشگاه شاهرود با تحسین ایثارگری آقای علیرضا ابراهیمیان در امر زیرسازی و آسفالت جاده و تقدیر از سایر خیرین برای کمک به نوسازی اردوگاه، از حضور گرم دکتر امید و همراهان تشکر نمود و گفت که حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از پروژه هایی که با کمک خیرین انجام می شود فضای روح بخش و با نشاطی از همکاری های مردمی را فراهم نموده است.

آقای دکتر امید با تشویق فعالیت ها و ابراز خرسندی از همکاری خیرین، آن را از مصادیق بارز نیکوکاری دانسته و از زحمات و خدمات ایثارگرانه آقای علیرضا ابراهیمیان در امر زیرسازی و آسفالت جاده اختصاصی اردوگاه آموزشی دانشگاه شاهرود و همکاری خیرین در نوسازی ارذوگاه تقدیر کرد. آقای ابراهیمیان اظهار امیدواری نمود که خداوند به این جاده، برکت، خیر بسیار و ماندگار دهد و همیشه ثمر بخش باشد.   

زیرسازی جاده در روز ولادت امام حسین علیه السلام آغاز شد و با پیشرفت چشمگیری به اتمام رسید و هم اکنون آسفالت آن در دست انجام است. نوسازی اردوگاه نیز هم زمان با جاده سازی آغاز و پیشرفت آن قابل تقدیر است. آماده سازی زمین های ورزشی، پارکینگ، نمازخانه، کلاس ها و کارگاه ها، محوطه سازی و اجرای روشنایی محوطه، نوسازی واحد های چوبی و سایبان ها از جمله فعالیت های عمرانی در حال انجام است. برخورداری اردوگاه از آب گوارا، هوای دل‍‍پذیر، فضای سبز، محیط زیست و جاذبه های طبیعی منحصر به فرد، وجود معدن آموزشی و انواع آموزه های زمین شناسی، سالن همایش، کلاس ها، کارگاه ها، خوابگاه، اتاق ها، آلاچیق ها و سکوها در لابلای درختان همگی امکاناتی هستند که از آنجا یک اردوگاه آموزشی زیبا و چشم نواز ساخته است. جاذبه های گردشگری و امکانات آموزشی اردوگاه می تواند خدمات شایسته ای را  به دانشجویان، همشهریان و هموطنان عزیز ارائه نماید.





 

12345