اخبار و رویدادها: استقبال از همایش ملی توسعه گردشگری شاهرود

استقبال از همایش ملی توسعه گردشگری شاهرود
پنج شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴- ۱۸:۴۰:۱۳



استقبال از همایش ملی توسعه گردشگری شاهرود

دبیر همایش ملی توسعه گردشگری شاهرود گفت: تا کنون بیش از  40 مقاله از دانشگاه و مراکز علمی سراسر کشور به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر حبیب الله قاسمی با بیان اینکه تا کنون بیش از چهل مقاله به دبیرخانه همایش ملی توسعه گردشگری شاهرود واقع در این دانشگاه ارسال شده است، افزود: با توجه به استقبال و تماسهای صورت گرفته، مهلت ارسال مقالات تا هفتم مرداد سال جاری تمدید شد.

وی ارسال پوستر همایش به 300 دانشگاه و مراکز علمی و همپنین کلیه استانداری ها، ادارات میراث فرهنگی و گردشگری کشور و اطلاع رسانی از طریق وب سایت همایش به نشانی www.tourism.shahroodut.cnf.ir  را از جمله اقداماتی برشمرد که تا کنون انجام شده است.

قاسمی  تشکیل  کمیته علمی، کمیته اجرایی و زیر کمیته های پذیرش، اسکان، حمل و نقل، تغذیه و اطلاع رسانی، تهیه آئین نامه نگارش مقالات، تهیه فرم ارزیابی مقالات، برنامه ریزی کارگاه های رایگان آموزشی مرتبط با گردشگری در طول برگزاری همایش  و برنامه ریزی تورهای گردشگری  را از  دیگر اقدامات صورت گرفته در دبیرخانه همایش ملی توسعه گردشگری شاهرود برشمرد.

 دبیر همایش ملی توسعه گردشگری شاهرود (فرصت ها و چالش ها)  گفت:  این همایش از چهارشنبه چهارم شهریور ماه تا جمعه ششم این ماه  در تالار شقایق های دانشگاه شاهرود برگزار می شود.

وی تعامل صاحب­نظران و نخبگان بخش گردشگری در باره طرح چالش­ها و آسیب­شناسی در زمینه گردشگری، شناخت توانمندی­ها و ظرفیت­های توسعه گردشگری، ارزیابی زیرساخت­های گردشگری و تدوین راهبردها و راهکارهای توسعه گردشگری در شاهرود به منظور رونق هرچه بیشتر گردشگری در این شهر از  از جمله اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

قاسمی تصریح کرد: گردشگری و توسعه (اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی)، زیرساخت های گردشگری، اخلاق و فرهنگ گردشگری، گردشگری و محیط زیست، بازاریابی گردشگری، گردشگری الکترونیک،برندینگ مقاصد گردشگری و معرفی جاذبه های گردشگری شاهرود از محورهای همایش ملی توسعه گردشگری شاهرود است.

12345