اخبار و رویدادها: اعلام برندگان طرح«رایحه رمضان 3» در دانشگاه شاهرود

اعلام برندگان طرح«رایحه رمضان 3» در دانشگاه شاهرود
سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴- ۱۲:۲۴:۳۸

اعلام برندگان طرح«رایحه رمضان 3» در دانشگاه  شاهرود

اسامی برندگان مسابقه طرح رایحه رمضان 3 در دانشگاه شاهرود طی مراسمی با حضور رییس و کارکنان این دانشگاه اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود ، در مراسم قرعه کشی طرح" رایحه ی رمضان 3" که سه شنبه بیست و سوم تیرماه سال جاری در تالار اقاقیای این دانشگاه  برگزار شد ملیحه یعقوبی از حوزه ریاست و مریم رجبی معاونت دانشجویی برنده کمک هزینه سفر به کربلای معلی شدند.

محمد رضا کلانتری، علی اصغر حسین سعیدی، محمد مهدی حیدری هر سه از انتظامات، عالیه کیوانلو از دانشکده معدن، جواد حسین پور از تحصیلات تکمیلی و منیره قرائی از امور دانشجویی نیز کمک هزینه سفر به مشهد مقدس را بردند.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه در این مراسم گفت: طرح "رایحه رمضان 3" شامل چهار دوره مسابقات مطالعاتی با موضوعات مرتبط با روزه، دعا، نماز و قرآن بود که سوالات مربوط به طرح ابتدای هفته به صورت اتوماسیون برای کارکنان ارسال و پاسخ آن نیز پایان هفته در قالب پیامک دریافت می شد.

وی تصریح کرد: سومین دوره رایحه رمضان 3 امسال در بین کارکنان دانشگاه شاهرود با جزوه روزه شروع با قرآن و نماز ادامه پیدا کرد و درنهایت با دعا خاتمه یافت.

دکتر برادران اظهار داشت: 10 سئوال از هر جزوه به صورت کارتابلی از کارکنان پرسیده و مجموعا 40 سئوال توسط پیامک دریافت شد.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه شاهرود با بیان اینکه 102 نفر از کارکنان و اساتید دانشگاه در طرح "رایحه رمضان 3" شرکت کرده بودند گفت:  تا 16 پاسخ غلط مورد قبول واقع و افراد در مسابقه شرکت داده شدند.

وی افزود: افرادی که بین  24 تا 27 پاسخ صحیح داده بودند یک بار، بین 28 تا 31 دو بار،32 تا 35 سه بار،36 تا 39 چهار بار و 40 سوال نیز شش بار در صندوق قرعه کشی قرار گرفتند.

لازم به ذکر است که جوایز مسابقه طرح"رایحه رمضان 3" در دانشگاه شاهرود شامل یک کمک هزینه سفر به کربلا معلی و پنج کمک هزینه سفر به مشهد مقدس بود که در مراسم قرعه کشی یک کمک هزینه سفر به کربلا معلی توسط دکتر برادران و یک کمک هزینه سفر به مشهد مقدس نیز توسط دکتر فاتح به صورت قرعه کشی به  حاضرین در مراسم اهداء شد.

12345