اخبار و رویدادها: چاپ 110 عنوان کتاب توسط اعضای هیات علمی دانشگاه شاهرود

چاپ 110 عنوان کتاب توسط اعضای هیات علمی دانشگاه شاهرود
شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴- ۱۰:۱۰:۲۳

چاپ 110 عنوان کتاب توسط اعضای هیات علمی دانشگاه شاهرود

رئیس مرکز چاپ و نشر و مجلات علمی دانشگاه شاهرود از چاپ 110 عنوان کتاب از سال 89 تا پایان آذر 93 توسط اعضای هیات علمی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر ناصر گودرزی با بیان اینکه از سال تاسیس مرکز چاپ و نشر دانشگاه تا پایان آذر93، 110 عنوان کتاب توسط اعضای هیات علمی در این مرکز منتشر شده است افزود: این تعداد شامل 52 جلد کتاب تالیفی، 23 جلد کتاب­های تدوین و گردآوری، 33 جلد کتاب های ترجمه شده و 2 جلد نیز کتاب­های تصنیفی است.

وی اظهار داشت: علاوه برآن این مرکز پنج مجله علمی پژوهشی و پنج مجله نیز که آماده برای کسب اعتبار بوده را ساماندهی و منتشر کرده است.

گودرزی افزود: پنج مجله علمی، پژوهشی دانشگاه در سال 1393 موفق به اخذ درجه­ی A  از کمیسیون نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شدند.

رئیس مرکز چاپ و نشر و مجلات علمی دانشگاه شاهرود گفت: این مرکز تلاش خود را جهت نمایه کردن مجلات علمی، پژوهشی (به زبان انگلیسی) دانشگاه در پایگاه­های معتبر بین المللی از جمله scopous آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: از دیگر فعالیت­های این مرکز می توان به تدوین آئین نامه­های جدید چاپ و نشر کتاب و همچنین نگارش آئین نامه اجرایی نشریات دانشگاه اشاره کرد.

گودرزی رسالت این مرکز را آماده سازی بستر مناسب جهت پذیرش و چاپ آثار علمی دانشگاهیان، مجموعه مقالات همایش­ها و گزارش­های علمی و تحقیقاتی دانشگاه عنوان کرد.

رئیس مرکز چاپ و نشر و مجلات علمی دانشگاه شاهرود با بیان اینکه همه کارهای نظارتی، پذیرش و چاپ کتب با تایید شورای چاپ و نشر انجام می گیرد تصریح کرد: اعضای این شورا متشکل از معاون پژوهشی و فناوری، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، مدیر امور پژوهشی، رئیس کتابخانه مرکزی، یک نفر نماینده مدیران مسئول و سر دبیران مجلات علمی پژوهشی، دو نفر از اعضای شورای پژوهشی و رئیس مرکز چاپ و نشر و مجلات علمی دانشگاه است.

 

12345