اخبار و رویدادها: آغاز تعمیر و بازسازی جاده اردوگاه آموزشی دانشگاه شاهرود+ تصویر

آغاز تعمیر و بازسازی جاده اردوگاه آموزشی دانشگاه شاهرود+ تصویر
جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴- ۱۹:۴۶:۰۰



با آغاز تعمیر و بازسازی جاده اردوگاه آموزشی دانشگاه شاهرود در روز ولادت امام حسین علیه السلام از آقای علیرضا ابراهیمیان یکی از خیرین شاهرودی برای قبول زحمت انجام این کار مهم تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ به مناسبت ولادت امام حسین علیه السلام، عملیات تعمیر و بازسازی جاده اردوگاه آموزشی دانشگاه شاهرود به همت آقای علیرضا ابراهیمیان یکی از خیرین شاهرودی در روز جمعه اول خرداد ماه جاری آغاز شد.

در این مراسم که رئیس دانشگاه شاهرود، جمعی از مدیران و اعضای بنیاد خیرین دانشگاه شاهرود حضور داشتند، از جاده اردوگاه آموزشی دانشگاه شاهرود بازدید و عملیات تعمیر و بازسازی جاده آغاز شد. دکتر محمد مهدی فاتح در این مراسم با تقدیر از آقای علیرضا ابراهیمیان برای قبول زحمت بازسازی جاده، افزود: دعا می کنیم که خداوند به قدم های او برکت دهد و گفت که کار برای رضای خدا می ماند و از ثمر آن همه بهره مند می شوند.





دکتر فاتح، به حجم عملیات و میزان تخریب وسیع جاده اشاره کرد و گفت: بازسازی جاده، کار فنی زیادی را می طلبد و به همت آقای ابراهیمیان و دید خیرخواهانه ایشان به ثمر خواهد رسید. تعریض جاده به عرض ۶ متر و آماده سازی آن تا مرحله آسفالت و انحراف مسیر سیل در طول رودخانه برای مصون ماندن جاده از تهدید سیل، در دستور کار قرار دارد.

برخورداری اردوگاه از آب گوارا، هوای دل‍‍پذیر، فضای سبز، محیط زیست و جاذبه های طبیعی منحصر به فرد، وجود معدن آموزشی و انواع آموزه های زمین شناسی، سالن همایش، خوابگاه، اتاق ها، آلاچیق ها و سکو ها در لابلای درختان همگی امکاناتی هستند که از آنجا یک اردوگاه آموزشی زیبا و چشم نواز ساخته است.


رئیس دانشگاه شاهرود آغاز به کار تعمیر و بازسازی جاده اردوگاه آموزشی دانشگاه را عیدی امام حسین علیه السلام در این روز دانست و ابراز امیدواری کرد که در آینده ای نزدیک با بازسازی جاده امکان بهره برداری از اردوگاه فراهم شود. جاذبه های گردشگری و امکانات آموزشی اردوگاه می تواند خدمات شایسته ای را در سطح ملی به دانشجویان و هموطنان عزیز ارائه نماید.

((این گزارش به زودی تکمیل خواهد شد))


12345