اخبار و رویدادها: حضور نماینده شیعیان دوازده امامی یمن در دانشگاه شاهرود

حضور نماینده شیعیان دوازده امامی یمن در دانشگاه شاهرود
چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴- ۱۴:۱۶:۲۰

حضور نماینده شیعیان دوازده امامی یمن در دانشگاه شاهرود

مراسم سخنرانی سید حمزه یمانی نماینده شیعیان دوازده امامی یمن پیرامون حوادث یمن به وسیله کانون قسط دانشگاه شاهرود در این دانشگاه شاهرود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، حجت الاسلام سید حمزه یمانی طی سخنانی در تالار شقایق های این دانشگاه به تحولات یمن و جنایات آل سعود پرداخت.

وی با  اشاره به گروه انصارالله اظهار داشت: انصارالله که در ایران با عنوان حوثی ها شناخته شده اند توانسته اند اوضاع  را به دست بگیرند و هم اکنون با کمک مردم در حال جنگ با سعودی ها هستند.

یمانی اضافه کرد: در حال حاضر تقریبا ارتشی در یمن وجود ندارد و تنها گروه های مختلف مردم هستند که از  کشورشان دفاع می کنند.

نماینده شیعیان دوازده امامی یمن در ادامه به نزدیکی انقلاب یمن و  انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: همان طور که می بینید شعارهایی که در یمن سر داده می شود همان شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل است که در ایران گفته می شود .

وی با اشاره به حمله آل سعود به یمن تصریح کرد: با توجه به موقعیت استراتژیک یمن و منابع غنی نفت در این کشور عربستان قصد دارد با کمک کشورهای استکباری بر این منابع مسلط شود.

مبارز یمنی افزود: متاسفانه وضعیت مردم یمن بسیار اسف بار بوده و هیج امکانات، سلاح و حتی آب و غذا برای شان نمانده است.

نماینده شیعیان دوازده امامی یمن در پایان با قدردانی  از مردم ایران به خاطر کمک هایی که در قبال کشورش داشتند گفت: سخنان رهبری در باب مسئله یمن قوت قلبی برای مردم این کشور است.

در پایان این جلسه به سؤالات دانشجویان پاسخ داده شد.

به همت کانون قسط دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه شاهرود تعداد 50 پوستر از حوادث یمن از جلوی سردرب دانشگاه تا تالار شقایق ها در معرض دید دانشجویان قرار گرفته است.

12345



نظرات قبلی (3)