اخبار و رویدادها: دیدار مدیر و کارکنان روابط عمومی با رئیس دانشگاه شاهرود

دیدار مدیر و کارکنان روابط عمومی با رئیس دانشگاه شاهرود
سه شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴- ۱۲:۴۵:۰۶



دیدار مدیر و کارکنان روابط عمومی با رئیس دانشگاه شاهرود

به مناسبت روز روابط عمومی صبح امروز سه شنبه 29 اردیبهشت ماه مدیر و کارکنان روابط عمومی دانشگاه شاهرود با رئیس این دانشگاه دیدار و گفت و گو کردند.


در ابتدا مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه با اشاره به ارائه گزارش خبری عملکرد روابط عمومی در روزهای پایانی سال 93، گزارش مختصری از عملکرد روابط عمومی طی سال گذشته در بخش های مختلف ارائه کرد.

دکتر محسن نظری استمرار ارتباط با رسانه ها از طریق انعکاس اخبار و گزارش های خبری، برگزاری نشست های خبری دوره ای و مناسبتی، طراحی سامانه رزرو تالار شقایق ها، پیگیری نسبت به ارتقاء وب سایت دانشگاه، الکترونیکی کردن فرآیند برگزاری جشن دانش آموختگی دانشجویان، برگزاری مراسم و مناسبت ها و ... به عنوان بخشی از اقدامات روابط عمومی ذکر کرد و اظهار امیدواری کرد با حمایت های مسئولین دانشگاه، روابط عمومی بیش از پیش در انجام وظایف و امور محوله موفق باشد.

رئیس دانشگاه شاهرود پس از شنیدن نقطه نظرات و دیدگاه های حاضران در جلسه، ضمن تبریک 27 اردیبهشت روز روابط عمومی و اعیاد شعبانیه از یکایک نیروهای روابط عمومی تقدیر و تشکر کرد و گفت: روابط عمومی پیشرو مانند مغز متفکر سازمان عمل می کند و تاثیر چشمگیری در پیشرفت سازمان خواهد داشت.

دکتر محمد مهدی فاتح راهبری مناسب دانشگاه توسط ریاست دانشگاه به کمک روابط عمومی، به عنوان مشاور سازمان را امکان پذیر دانست و بر معرفی مؤثر دانشگاه از طریق برگزاری مراسم و کنفرانس ها، تقویت مجله های علمی، پژوهشی، برگزاری سخنرانی های علمی، پوشش خبری وسیع اخبار دانشگاه، نشست های خبری، انعکاس قراردادهای دانشگاه با صنعت، طراحی و ساخت فیلم ها و کلیپ های کوتاه مناسبتی از طریق روابط عمومی تأکید کرد. وی ادامه داد که اگر مسئولین دفاتر دانشکده ها به عنوان همکار روابط عمومی عمل نمایند فعالیت های علمی پژوهشی دانشکده ها انعکاس گسترده تری خواهد داشت.

وی با تأکید بر دمیدن روح امید، نشاط و بالندگی در دانشگاه و پرهیز از ایجاد هرگونه ناامیدی و تنش، بر تقدیر و تشویق نیروهای بخش های گوناگون دانشگاه تأکید کرد و افزود: این که دانشگاه ما در سال گذشته توانست از مشکلات و چالش ها به خوبی عبور کند به خاطر رسیدگی و تکریم پرسنل بوده است.




12345