اخبار و رویدادها: برگزاری کارگاه ارائه شفاهی مقالات به زبان انگلیسی در دانشگاه شاهرود

برگزاری کارگاه ارائه شفاهی مقالات به زبان انگلیسی در دانشگاه شاهرود
سه شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۴- ۱۱:۴۹:۴۹

برگزاری کارگاه ارائه شفاهی مقالات به زبان انگلیسی در دانشگاه شاهرود

دبیر انجمن علمی دانشجویی زبان دانشگاه شاهرود از برگزاری اولین کارگاه آموزشی ارائه شفاهی و نگارش مقالات به زبان انگلیسی در کنفرانیس های بین المللی و ملی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه  شاهرود، آیدا غروی افزود: کارگاه آموزشی ارائه شفاهی و نگارش مقالات به زبان انگلیسی، چهارشنبه و پنجشنبه دوم و سوم اردیبهشت ماه سال جاری به مدت دو روز در تالار لاله این دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: سید وحید قوشخانه ای دانشجوی دکتری برق کنترل و عضو موسسه انجمن مهندسان برق و الکترونیک(IEEE) و انجمن مهندسان کنترل و ابزار دقیق ایران) ISICE) مدرس این کارگاه آموزشی دو روزه است.

غروی تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در این کارگاه می توانند تا چهارشنبه دوم اردیبهشت ماه سال جاری جهت ثبت نام به انجمن علمی دانشجویی زبان مراجعه کنند.

دبیر انجمن علمی دانشجویی زبان دانشگاه شاهرود خاطر نشان کرد: به شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی گواهی شرکت اعطاء می شود.

وی همچنین از برگزاری جلسات بحث آزاد از هفته آینده در انجمن علمی دانشجویی زبان خبر داد و گفت: شرکت برای دانشجویان در این جلسات رایگان است.

غروی اظهار داشت: علاوه بر آن، کارگاه آموزشی آشنایی با زبان آلمانی و فرانسه هم اردیبهشت ماه سال جاری در این انجمن برگزار خواهد شد.

 

12345