اخبار و رویدادها: آئین تجلیل از کارکنان زن دانشگاه شاهرود + گزارش تصویر

آئین تجلیل از کارکنان زن دانشگاه شاهرود + گزارش تصویر
دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴- ۱۴:۱۰:۵۰



آئین تجلیل از کارکنان زن دانشگاه شاهرود



آئین تجلیل از کارکان زن دانشگاه شاهرود با حضور رییس این دانشگاه، امام جمعه شاهرود و برخی از مسئولان و به همت معاونت فرهنگی دانشگاه برگزار شد.




به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر محمد مهدی فاتح در آیین گرامیداشت روز زن در  تالار شقایق های این دانشگاه ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن افزود:  بانوان نقش بسیار مهمى در آموزش جامعه و خانواده دارند. وی تصریح کرد:  زنان  به خاطر جایگاه و نقش بارزى که در تربیت و رشد نسل‏هاى آینده دارند، از مهم‏ترین عوامل فرهنگ ساز به شمار می ‏روند. دکتر فاتح در بخش دیگری ماموریت دانشگاه را تربیت کارشناسان خبره و مجرب برای جامعه دانست و گفت:  باید فضایی برای دانشجو، کارمند و هیات علمی به وجود بیاوریم که دانشگاه بتواند در انجام ماموریت خود موفق تر عمل کند. دکتر فاتح با قدردانی از مقام مادر و تقدیر از بانوان گفت که خدمات شما عزیزان، گام بلندی برای اعتلای ایران عزیز محسوب می شود.

رییس دانشگاه شاهرود سال 93 را سالی پرچالش از نظر بودجه برای دانشگاه ذکر کرد و اظهار داشت: پانزده درصد رشد اعتبارات سال 93 نسبت به 92، جوابگوی  تورم و توسعه دانشگاه نبود و مدیریت دانشگاه با رای زنی با وزارت خانه و سازمان برنامه و بودجه و همکاری و همدلی کارشناسان و مدیران دانشگاه، تلاش مضاعفی را برای تامین بودجه و صرفه جویی و جلوگیری از هزینه های بیهوده و کسب درآمد و مدیریت مالی انجام داده است. وی با شکرگزاری به درگاه خداوند گفت که با موفقیت از سال ۹۳ عبور کردیم و با تبریک سال نو، سالی پر خیر و برکت را برای دانشگاه آرزو نمود.

ایشان افزود: در سال ۹۳ دانشگاه رسیدگی به مطالبات به حق کارکنان طبق آئین استخدامی را در دستور کار خود قرار داد. رئیس دانشگاه  اظهار داشت: رسیدگی و توجه  به کارکنان دانشگاه در سال 93 در همه بخش ها از جمله حقوق، کمک به صندوق قرض الحسنه، پس انداز، بیمه تکمیلی، شرکت تعاونی، پرداخت بن و عیدی بالاتر از سال 92 بود. وی گفت خرسندیم که دانشگاه توانست به ارتقای مرتبه کارمندان که معوق مانده بود رسیدگی نماید.

رییس دانشگاه شاهرود ادامه داد: علاوه بر پیشرفت های آموزشی و پژوهشی، پیشرفت های عمرانی ارزنده ای در سال ۹۳ انجام شده است. از جمله ادامه پروژه دانشکده کشاورزی و دانشکده مکانیک و مواد، احداث دانشکده برق، تکمیل کتابخانه، تجهیز مرکز رایانه، مسقف کردن پارکینک ها، آسفالت خیابانهای پردیس صنعت، توسعه فضای سبز و تکمیل خوابگاه برادران در سال ۹۳ انجام شده است.




امام جمعه شاهرود هم در این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن افزود: انسانیت به جان آدمیت بوده و جان نیز مذکر و مونث ندارد.

حجت الاسلام محمود ترابی با بیان اینکه  در همه روابطی که خدا بین انسان ها آفریده، هیچ رابطه  ای مثل مادری نیست افزود: خداوند مادر را محور خویشاوندی و شفاعت قرار داده است.وی خاطر نشان کرد: حضرت مریم نیز به خاطر دعایی که مادرش در حق او کرده بود  به مقام مادر مسیح عالم رسید.

قرائت قرآن، سرود جمهوری اسلامی، مولودی خوانی آقای ملکی، سخنرانی دکتر فاتح، پخش کلیپ مادرانه، سخنرانی حجت السلام و المسلمین ترابی، نمایش طنز با عنوان زن دیروز - زن امروز و چوب بازی محلی از جمله برنامه ها بود.




12345