اخبار و رویدادها: همدلی و هم زبانی دولت و ملت مهم ترین عامل پیروزی مقابل ابرقدرت ها است

همدلی و هم زبانی دولت و ملت مهم ترین عامل پیروزی مقابل ابرقدرت ها است
یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴- ۱۰:۳۶:۲۲

همدلی و هم زبانی دولت و ملت مهم ترین عامل پیروزی مقابل ابرقدرت ها است

مقام معظم رهبری با هوشمندی امسال را سال « همدلی و همزبانی دولت و ملت» نامگذاری فرمودند تا اتحاد ملت و دولت را همانند قبل حفظ کنند.

سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شاهرود گفت: مقام معظم رهبری با هوشمندی امسال را سال « همدلی و همزبانی دولت و ملت» نامگذاری فرمودند تا اتحاد ملت و دولت که مهم ترین عامل پیروزی ملت ما در مقابل همه ابرقدرت های جهانی بود را همانند قبل حفظ کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، حجت الاسلام ابوالفضل فندرسکی با بیان اینکه همدلی و همزبانی دولت و ملت مهم ترین عامل پیروزی مقابل ابرقدرت ها است افزود: تحلیل درست این شعار رهبری همان گونه که در سخنان اخیر خود فرمودند، همدلی و هم زبانی دو طرفه بوده و نقطه شروع آن از دولت است که منافع ملت را در نظر گرفته و در عملیات اجرایی، انتظارات به حق مردم را سرلوحه کار خویش قرار دهد و خود را کارگزار ملت بداند.

وی اضافه کرد: در مقابل از همه مردم و به خصوص از جامعه دانشگاهی به عنوان قشر فرهیخته این ملت انتظار می رود که همدل و همزبان با دولت، کارگزاران نظام را یاری رسانیده و بدانیم که یاری رساندن به دولت، کمک به پیشرفت و تعالی جامعه بوده که به نفع همه ملت است.

حجت الاسلام فندرسکی بیان داشت: بدخواهان و بداندیشان نظام جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به خطر دیدن منافع خویش و کوتاه شدن دستشان از چپاول و غارت اموال و ممالک ملت ایران، تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا  انقلاب را به زانو درآورند و در این مسیر از هیچ حیله، نیرنگ و دسیسه ای فروگذار نکردند.

سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شاهرود اظهار داشت: دشمنان ایران تاکنون نتوانسته اند به هدف خود - که همان دست کشیدن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی که تئوری جدیدی در مدیریت جهانی در مقابل نظام لیبرالیستی و با تکیه بر اقتصاد سرمایه داری بود را مطرح کرد- برسند، لذا به جنگ نرم متوسل شده اند تا به تدریج زیر بنای پایداری که همان پایبندی و اعتقاد به دین مبین اسلام است را از ملت ما بگیرند.

وی ادامه داد: از این روی با فشار اقتصادی و تحریم های سنگین علیه این ملت، هر روزه تلاش می کنند که مردم را از نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره خون هزاران شهید گلگون کفن این مرز و بوم است، جدا سازند.

 

 

 

12345