اخبار و رویدادها: وجود سه هزار جلد کتاب در کتابخانه حوزه علوم اسلامی دانشگاه شاهرود

وجود سه هزار جلد کتاب در کتابخانه حوزه علوم اسلامی دانشگاه شاهرود
دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴- ۱۶:۰۷:۱۹



مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان دانشگاه شاهرود از وجود سه هزار جلد کتاب در کتابخانه حوزه این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، حجت الاسلام سید علی رضا میرباقری با اعلام وجود سه هزار جلد کتاب در کتابخانه حوزه علوم اسلامی این دانشگاه افزود: این تعداد کتاب در سه بخش اعتقادات، اخلاق و احکام است.

وی تصرح کرد: علاوه بر آن، یک سری سی دی و نرم افزار سخنرانی با موضوعات سیاسی، اخلاقی، معنوی جهت استفاده دانشجویان در کتابخانه حوزه علوم اسلامی دانشگاه شاهرود فراهم شده است.

میرباقری ارتقاء شخصیت اخلاقی و معنوی دانشجو، ارتقاء و عمق بخشی معرفت و اعتقادات دینی و ارتقاء تحلیل و فعالیت فرهنگی دانشجویان با توجه به اهداف تمدن اسلامی را از مهم ترین اهداف تاسیس این کتابخانه دانست.

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان دانشگاه شاهرود اظهار داشت: کتابخانه حوزه علوم اسلامی در دانشگاه شاهرود، وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در تابستان 91    فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه روزانه بین 10 تا 12 نفر از کتابخانه این حوزه استفاده می کنند گفت:  متقاضیان می توانند با مراجعه به حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان واقع در مقابل مسجد دانشگاه اقدام به عضویت رایگان کرده و از مزایای سیستم بهره مند شوند.

میرباقری خاطر نشان کرد: همچنین  متقاضیان می توانند جهت عضویت در کتابخانه به آدرس /shahrood.hodat.ir مراجعه و لیست کتاب ها را مشاهده و کتاب مد نظر خود را دریافت کنند.

 

12345



نظرات قبلی (2)