اخبار و رویدادها: 60 درصد کارکنان دانشگاه شاهرود عضو تیم های ورزشی هستند+ تصویر

60 درصد کارکنان دانشگاه شاهرود عضو تیم های ورزشی هستند+ تصویر
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳- ۱۵:۵۶:۱۰



مسئول امور ورزش کارکنان دانشگاه شاهروداز عضویت بالای 60 درصد کارکنان این دانشگاه در تیم های ورزشی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، محمد باقر تویه درواری با بیان اینکه 60 درصد کارکنان دانشگاه شاهرود عضو تیم های ورزشی هستند، افزود: ورزش باعث ایجاد نشاط  و روحیه دوستی و صمیمیت بین همکاران شده است.

وی با بیان اینکه اعضای تیم های ورزشی این دانشگاه در کنار ورزش کار فرهنگی نیز انجام می دهند، اظهار داشت: تمرین تیم فوتسال کارکنان دانشگاه شاهرود در ماه رمضان قبل از افطاری و برگزاری مراسم نماز جماعت و مراسم افطاری از جمله نمونه های این کار فرهنگی است.

تویه درواری اظهار داشت: دانشگاه شاهرود در دو بخش کارکنان و اعضای هیئت علمی دارای 16 تیم ورزشی در رشته های فوتبال، فوتسال، بدنسازی، کوهنوردی، والیبال، بدمینتون، تنیس روی میز، دوچرخه سواری، شنا، تیراندازی و بسکتبال در بین آقایان و بانوان است.





وی تصریح کرد: تیم فوتبال کارکنان دانشگاه شاهرود با بیشترین عضو از سال 70 تشکیل و تاکنون به صورت منظم در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه تمرینات خود را ادامه می دهد.

تویه درواری اظهار داشت: تیم بسکتبال کارکنان دانشگاه شاهرود هم از  سال 69 تشکیل و هر روز صبح تمرینات خود را انجام می دهد.

مسئول امور ورزش کارکنان دانشگاه شاهرود افزود: این تیم در سال های 87، 88، 89 در رقابت های منطقه ای که با حضور تیم های دانشگاه های منطقه در شاهرود و بجنورد برگزار شد، صاحب مقام دومی شده بود.

وی گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در بین همه رشته های ورزشی کارکنان دانشگاه شاهرود به صورت تیمی و انفرادی مسابقه انجام شد و در پایان نیز در مراسمی که با حضور هیئت رئیسه دانشگاه برگزار گردید، از تیم ها و نفرات برتر تمامی رشته تجلیل به عمل آمد.

تویه درواری در پایان از دکتر رضا کاکائی، مرتضی محمدیون، حسن شهنما، منصور بسطامی، مهدی اخیانی و مرتضی ره گشای به عنوان پیشکسوتان ورزش کارکنان دانشگاه شاهرود قدردانی کرد.


12345