اخبار و رویدادها: غرس نهال توسط رئیس دانشگاه شاهرود در هفته درختکاری + گزارش تصویری

غرس نهال توسط رئیس دانشگاه شاهرود در هفته درختکاری + گزارش تصویری
پنج شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳- ۱۰:۳۳:۴۶



رئیس دانشگاه شاهرود با حضور در پردیس مهندسی و فناوری های نوین این دانشگاه و غرس نهال از زحمات نیروهای باغبانی دانشگاه تقدیر کرد.

دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه شاهرود با حضور در پردیس مهندسی و فناوری های نوین این دانشگاه و غرس درخت از نیروهای باغبانی دانشگاه تقدیر کرد. در این مراسم که چهارشنبه 20 اسفندماه همزمان با هفته درختکاری انجام شد، دکتر فاتح با اشاره به ضرورت و اهمیت کاشت درخت، بر فرهنگ سازی در خصوص توجه به محیط زیست و توسعه و گسترش فضاهای سبز تأکید کرد.



رئیس دانشگاه شاهرود همچنین ضمن ارج نهادن به تلاش های صادقانه همکاران فضای سبز و باغبانی دانشگاه، حاصل زحمات آنان را ایجاد محیطی زیبا، سرسبز و پاک عنوان کرد و گفت: ما و همه همکاران دانشگاهی قدردان زحمات شما عزیزان هستیم. وی گفت که همه توان خود را بکار خواهیم گرفت که دانشگاهی سرسبز و خرم داشته باشیم. هر درختی که کاشته شود و بخوبی نگهداری شود تقدیم شادمانی و چشم روشنی به دوستان است. شما با توسعه سرسبزی به دانشجویان عزیزمان روحیه می دهید که با امیدواری در محیط دانشگاه فعالیت نمایند. همه ما به دست های پربرکت شما نگاه می کنیم و امیدوارم با همت شما بزرگواران دانشگاه سرسبز شود.






















































12345