اخبار و رویدادها: مراسم تجلیل روز مهندس در دانشگاه شاهرود

مراسم تجلیل روز مهندس در دانشگاه شاهرود
چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳- ۱۳:۵۰:۰۱



به مناسبت روز مهندس از مدیر، کارشناسان فنی حوزه عمرانی و اعضای شورای فنی دانشگاه شاهرود تجلیل به عمل آمد.


به  مناسبت  روز مهندس، سالروز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی، از مدیر، کارشناسان فنی حوزه عمرانی  و اعضای شورای فنی دانشگاه شاهرود تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر محمد مهدی فاتح به مناسبت روز مهندس از شورای فنی و مدیریت عمرانی دانشگاه شاهرود تقدیر نمود. وی با نام بردن از طرح های عمرانی دانشگاه شاهرود اظهار داشت: با عنایت خداوند و همت و تلاش مدیریت عمرانی و برنامه ریزی و نظارت شورای فنی و حمایت معاون و مدیران اداری و مالی و بودجه دانشگاه، شاهد موفقیت های ارزشمند عمرانی در امسال بودیم. رئیس دانشگاه شاهرود ادامه داد که پروژه کتابخانه مراحل تکمیل نهایی را می گذراند.  تعمیر و نگهداری تاسیسات مکانیکی و برقی، پروژه باغ ایرانی و  عملیات اجرایی دانشکده کشاورزی در حال انجام است. وی اضافه کرد:  اجرای خوابگاه شماره ۳ پسران، اجرای آسانسور سازمان مرکزی، اجرای پارکت سالن های ورزشی، مراحل ساخت و تکمیل پروژه های مرکز ارتقاء مهارت های علمی دانشجویان، پارکینگ های مسقف، پی ریزی دانشکده برق، سایه بان ایستگاه های اتوبوس دانشجویان، نمازخانه خوابگاه خواهران، آسفالت و بهسازی خیابان های پردیس پردیس صنعت و فناوی های نوین، تعمیرات اساسی دفتر نهاد،  آب رسانی زمین چمن و آبرسانی محوطه سلف سرویس پردیس و فناوری های نوین نیز به پایان رسیده است.

ایشان گفت که برای ساخت ورزشگاه پردیس صنعت و فناوری های نوین، ساختمان کارگاه ها، دانشکده مکانیک و مواد، مجتمع آموزشی - رفاهی برنامه ریزی شده است. همچنین، خوابگاه های دانشجویی توسط خیرین ساخته خواهد شد. وی از برنامه ریزی برای تعمیر اساسی خوابگاههای دانشجویی خبر داد.

رئیس دانشگاه شاهرود با بیان اینکه برای ساخت و تکمیل هر یک از پروژه ها زحمات زیادی کشیده شده افزود: همه این خدمات به لطف و اراده پروردگار و زحمات مهندسین و همکاران محترم در دانشگاه شاهرود بوده است.

مهندس صادقی مدیر عمرانی دانشگاه نیز در ادامه این جلسه با تبریک پنجم اسفند روز مهندس و بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی، از مدیریت و پیگیری های دکتر فاتح و پشتیبانی دکتر مولائی تقدیر و تشکر کرد. وی ابراز امیدواری کرد: در سال آینده نیز با لطف خدا و  همکاری همه دوستان و همکاران، شاهد پیشرفت  دانشگاه شاهرود و خدمت رسانی بیشتر باشیم.

دکتر مولائی هم در پایان با تبریک روز مهندس خاطر نشان کرد: همه فعالیت های انجام شده در دانشگاه شاهرود نتیجه هم دلی و همکاری بوده است.

در پایان این جلسه، از اعضای شورای فنی، مدیر عمرانی و کارشناسان مدیریت عمرانی آقایان مهندس صادقی، دکتر مولائی، دکتر غیاثی، مهندس میرزایی، آقای اعظمی، مهندس نادمی، مهندس رمضانی، آقای حسن میرزایی، مهندس کریمیان، مهندس رضائی، مهندس تات، مهندس شاکری و حسن کاووسی  تقدیر شد.







12345