اخبار و رویدادها: همایش ملی توسعه گردشگری شاهرود توسط دانشگاه شاهرود برگزار خواهد شد

همایش ملی توسعه گردشگری شاهرود توسط دانشگاه شاهرود برگزار خواهد شد
پنج شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳- ۰۸:۵۳:۳۰

همایش ملی توسعه گردشگری شاهرود توسط دانشگاه شاهرود برگزار خواهد شد

«همایش ملی توسعه گردشگری شاهرود: چالشها و فرصتها» توسط دانشگاه شاهرود در شهریور ۱۳۹۴ برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، «همایش ملی توسعه گردشگری شاهرود: چالشها و فرصتها» توسط دانشگاه شاهرود در شهریور ۱۳۹۴ برگزار خواهد شد.

در گفتگو با دکتر محمد مهدی فاتح رئیس همایش اظهار نمود که هموطنان عزیزمان و چه بسا کشورهای دیگر از طریق عارفان نامدار ایران عزیز مانند بایزید بسطامی و شیخ ابوالحسن خرقانی با نام شاهرود آشنا شده اند. اقلیم باصفای شاهرود با جاذبه های گردشگری متنوع با عنوان «شاهرود: قاره کوچک» معرفی شده است. همایش توسعه گردشگری شاهرود فرصتی را برای تعامل صاحب نظران فراهم می سازد که ایده ها و طرح های خود را برای توسعه گردشگری شاهرود معرفی نمایند و به بررسی فرصتها و چالشها و ارزیابی توانمندی ها و ظرفیت ها و آسیب شناسی وضعیت موجود بپردازند. امید است با یاری خداوند، زمینه تهیه راهبردها و ر اه کارهای عملیاتی برای توسعه گردشگری این اقلیم در پهنه گهربار ایران عزیز فراهم گردد.

دکتر فاتح با تشکر از فرماندار محترم شاهرود در خصوص حمایت از برگزاری همایش توسط دانشگاه شاهرود، اضافه نمود که تا کنون بسیاری از صاحب نظران، دانشگاه ها، پارک علمی و فناوری، اداره گردشگری و موسسات مردمی از برگزاری همایش استقبال نموده اند. در ادامه رئیس دانشگاه شاهرود اعلام نمودند که دانشگاه شاهرود تجربه خوبی برای برگزاری همایش های ملی دارد و ساز و کار آن در دست است.

وی افزود که آقای دکتر قاسمی به عنوان دبیر همایش تعیین شده اند و بزودی کارهای مربوط مانند دعوت از حامیان، طراحی وب سایت، تهیه پوستر و فراخوان مقالات انجام خواهد شد. رئیس همایش از همه علاقمندان برای شرکت در همایش دعوت نموده و از حامیان برگزاری همایش تشکر نمود.

12345