اخبار و رویدادها: برگزاری جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان با هیات رییسه دانشگاه شاهرود

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان با هیات رییسه دانشگاه شاهرود
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳- ۱۷:۴۱:۳۲

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان با هیات رییسه دانشگاه شاهرود

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان با هیات رییسه دانشگاه شاهرود


جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه شاهرود با هیات رییسه و مدیران دانشگاه در روز سه شنبه، 25 آذر ماه جاری در تالار شقایق های دانشگاه شاهرود برگزار شد. در این جلسه، 20 دانشجوی برتر پژوهشی دانشگاه شاهرود نیز به مناسبت روز پژوهش مورد تجلیل قرار گرفتند (اسامی دانشجویان برگزیده در پیوست این خبر ارائه شده است). 

این مراسم با حضور ریاست دانشگاه شاهرود (دکتر محمد مهدی فاتح)، معاون و مدیر کل امور دانشجویی (دکتر رمضانی و دکتر احسنی)، معاون آموزشی (دکتر عطایی)، معاون فرهنگی (دکتر قربانی)، مدیر مرکز کامپیوتر (دکتر گرایلو)، مدیر دفتر ارتباط با صنعت (دکتر نوروزی) و معاون دفتر نهاد مقام معظم رهبری برگزار گردید. این جلسه که برگزاری آن را روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه بر عهده داشت، با حضور چشمگیر و پرشور دانشجویان همراه بود. 

دکتر محمد مهدی فاتح ضمن تبریک روز پژوهش به دانشجویان و تقارن جلسه پرسش و پاسخ با 25 آذرماه (روز پژوهش)، به اهمیت پژوهش و پرسش گری پرداخت و به تلاش های دانشگاه در این خصوص اشاره کرد. در ادامه، هیات رییسه و مدیران دانشگاه به سوالات دانشجویان در زمینه های مختلف فرهنگی، آموزشی و دانشجویی پاسخ دادند.

 


12345