اخبار و رویدادها: برگزاری نمایشگاه کتب دانشگاهی در دانشگاه شاهرود

برگزاری نمایشگاه کتب دانشگاهی در دانشگاه شاهرود
شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳- ۱۶:۴۰:۳۲

برگزاری نمایشگاه کتب دانشگاهی در دانشگاه شاهرود

نمایشگاه کتب دانشگاهی از امروز سوم آبان ماه با بیش از 8500 عنوان کتاب در دانشگاه شاهرود افتتاح شد.

در این نمایشگاه که به همت معاونت پژوهشی و کتابخانه مرکزی دانشگاه شاهرود در دو بخش کتب فارسی و کتاب های لاتین برپا شده است، بیش از 3000 عنوان کتاب دانشگاهی فارسی و با موضوعات علوم پایه، فنی و مهندسی و علوم انسانی عرضه شده است.

در بخش کتب انگلیسی این نمایشگاه که نمایندگان ناشران بین المللی نظیر Wiley, Springer, McGraw-Hill, حضور دارند، بیش از 5500 عنوان کتاب لاتین در معرض بازدید و خرید دانشگاهیان قرار گرفته است.

لازم به ذکر است کتاب های این نمایشگاه که از سوم لغایت هفتم آبان ماه در تالارشقایق های دانشگاه شاهرود برپا می باشد، با تخفیف ویژه به دانشگاهیان عرضه می شود و اعضای هیأت علمی می توانند کتب مورد علاقه شخصی انگلیسی و فارسی را از محل اعتبار پژوهشی خود خریداری کنند.

همچنین جهت غنای منابع کتابخانه مرکزی دانشگاه، از اساتید دعوت شده است کتب مفید برای کتابخانه دانشگاه را نیز انتخاب نموده و لیست آن را تحویل نمایند تا نسبت به خرید یا سفارش آن اقدام گردد. این کتب می تواند شامل منابع و مراجع دروس رشته های جدید یا دروسی باشد که  اساتید به امر تدریس آنها اشتغال داشته و کمبود منابع توسط استاد احساس می شود.

12345