اخبار و رویدادها: دیدار صمیمانه بازنشستگان با رئیس دانشگاه شاهرود

دیدار صمیمانه بازنشستگان با رئیس دانشگاه شاهرود
سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳- ۱۰:۵۴:۰۷



همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان، دکتر محمدمهدی فاتح رئیس دانشگاه شاهرود پیش ازظهر دوشنبه 28 مهر ماه جاری با بازنشستگان این دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

دکتر محمد مهدی فاتح با ابراز خرسندی فراوان از حضور در بین بازنشستگان دانشگاه گفت: حضور در این جمع من را به یاد خدمات، زحمات و توجهات شما در سال های گذشته می اندازد و پیشرفت های خوب دانشگاه و جایگاه کنونی آن مدیون زحمات بی وقفه قبلی شما دلسوزان و پایه گذاران دانشگاه است. وی با اشاره به اهمیت نیت خیر در انجام امور، اذعان داشت: باید نیت ها را خدایی کنیم و مطمئن باشیم، هر کار خوبی ماندگار خواهد شد و محو نمی گردد زیرا خوبی ها همگی متعلق به خداوند است. دکتر فاتح در این دیدار که در فضایی گرم و صمیمی برگزار شد، از بازنشستگان به عنوان متولیان این دانشگاه یاد کرد و گفت که با حمایت معنوی شما دانشگاه پیشرفت می نماید و شما نیز از ثمرات آن بهره مند خواهید شد. وی ادامه داد: این دانشگاه به تمامی شما تعلق دارد.

رئیس دانشگاه شاهرود ضمن تشکر از صبر و حوصله بازنشستگان در تحمل مشکلات ابراز امیدواری کرد، در آینده بهتر از گذشته، بازنشستگان از امکانات دانشگاه بهره مند گردند. وی تأکید کرد: با توکل به خداوند پیش خواهیم رفت و برای رفع مشکلات بازنشستگان عزیز، در مواردی که منع قانونی نداشته و در حد مقدورات دانشگاه باشد تلاش خواهیم کرد.

در ادامه بازنشستگان به بیان مشکلات و مسائل خود پرداخته و در این فضا صمیمانه با ریاست دانشگاه شاهرود گفتگو کردند.

در پایان دکتر فاتح  گفت: چشم انداز روشن و خیره کننده ای پیش روی دانشگاه است و ان شاء الله به بلندای خوبی خواهیم رسید و شما عزیزان نیز از سایه سار این درخت تنومند بهره مند خواهید شد.

 

12345