اخبار و رویدادها: اطلاعیه مربوط به ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری پردیس خودگردان 93

اطلاعیه مربوط به ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری پردیس خودگردان 93
یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳- ۱۷:۳۲:۴۱



اطلاعیه و فرمهای مربوط به ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری پردیس خودگردان 93

باسمه تعالی

 اطلاعیه

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون نیمه متمرکز دکتری سال تحصیلی93-94 در پردیس خودگردان دانشگاه شاهرود

 

پذیرفته شدگان دوره های دکتری سال تحصیلی  93-94 در پدیس خودگردان این دانشگاه ابتدا بایستی جهت ثبت نام اینترنتی از تاریخ    22/7/93    به سیستم آموزشی گلستان دانشگاه شاهرود http:/golestan.shahroodut.ac.ir مراجعه کنند و با کلیک روی راهنمای" ثبت نام الکترونیکی ( غیرحضوری)" مراحل ثبت نام اولیه الکترونیکی ( اینترنتی) را مشاهده و تکمیل نموده و گواهی پذیرش الکترونیکی دریافت نمایند و سپس به هنگام ثبت نام حضوری (نهایی) این گواهی را برای ارائه به دانشگاه شاهرود به همراه داشته باشند.

 الف- زمان ثبت نام حضوری تاریخ 23/7/93  می باشد. ضمنا  ساعات مراجعه برای ثبت نام حضوری: صبح ها  از ساعت 30/11 – 30/9    و عصر ها   از ساعت  30/15 – 30/14   و مکان ثبت نام نیز در محل پردیس مرکزی دانشکاه شاهرود (میدان هفت تیر) خواهد بود. 

تذکر مهم : مراجعه حضوری به این دانشگاه در تاریخ  اعلام شده برای ثبت نام اولیه الکترونیکی (22/7/93) به هیچ عنوان لازم  نبوده و پذیرفته شدگان فقط بایستی جهت تحویل مدارک و ثبت نام حضوری ( نهایی ) در  تاریخ 23/7/93  به همراه مدارک اشاره شده در بند ب این اطلاعیه به این دانشگاه مراجعه نمایند.

ضمنا به اطلاع پذیرفته شدگان محترم می رساند که:

ا) ثبت نام از پذیرفته شدگان صرفا به صورت مشروط انجام  خواهد شد. بدیهی است که پس از تایید مدارک ارائه شده توسط دانشجو (مدارک ثبت نام) و همچنین تایید صلاحیت عمومی پذیرفته شدگان، این ثبت نام به منزله ثبت نام قطعی تلقی خواهد شد. چنانچه صحت مدارک ارائه شده توسط داوطلب تایید نگردد قبولی وی در هر مرحله از تحصیل که باشد لغو گردیده و پذیرفته شده در این خصوص حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

2) این دانشگاه هیچگونه تعهدی برای تامین و در اختیار قرار دادن خوابگاه به پذیرفته شدگان محترم نخواهد داشت.

3) پذیرفته شدگان محترم به هنگام مراجعه برای ثبت نام حضوری (به صورت مشروط) مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری را حتما به همراه داشته باشند.

4)در صورتی که داوطلب  پس از ثبت نام و شروع به تحصیل در این دانشگاه از ادامه تحصیل انصراف دهد نامبرده ملزم به پرداخت شهریه مربوطه مطابق آیین نامه های دوره های پردیس خودگردان خواهد بود.

5) عدم مراجعه داوطلب برای ثبت نام در روزهای اعلام شده به منزله انصراف از تحصیل تلقی شده و نامبرده در این خصوص حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

پذیرفته شدگان دوره های پردیس خودگردان(خوارزمی)  در هنگام ثبت نام الکترونیکی(غیرحضوری) میتوانند برای واریز پیش پرداخت شهریه بصورت اینترنتی، از تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب استفاده نمایند.

 

6)مبلغ علی الحساب برای پذیرفته شدگان مقطع دکتری در دوره های پردیس خود گردان چهل میلیون ریال می‌باشد.

7) مبالغ واریزی توسط پذیرفته شدگان به حساب دانشگاه غیر قابل استرداد می باشد، لذا پذیرفته شدگان می بایستی در هنگام ثبت نام دقت لازم را به عمل آورند.

8)راهنمای ثبت نام الکترونیکی  و رمز کاربری ورود به سیستم گلستان به پیوست این اطلاعیه می باشد.

 

ب- مدارک مورد نیاز به هنگام ثبت نام حضوری (نهایی):

 1- اصل یا گواهی مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و تصویر آن که در آن معدل دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد قید شده باشد.

تبصره 1:فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی نا پیوسته باید علاوه بر ارائه مدرک کارشناسی ،مدرکی که معدل دوره کاردانی در آن ذکر شده باشد       نیز ارائه نمایند.

تبصره2:پذیرفته شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی ارشد نمی باشند لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه محل تحصیل را طبق فرم پیوست 1 (فرم مخصوص پذیرفته شدگان آزمون دکتری ورودی93) ارائه نمایند.

تبصره 3: پذیرفته شدگانی که تا تاریخ 31/6/1393 فارغ التحصیل می شوند،به عبارت دیگر در زمان ثبت نام برای شرکت در این آزمون دانشجوی سال آخر بوده اند، لازم است معدل کل واحد های گذرانده آنان براساس(0) تا (20) تا تاریخ 31/06/1392 (یا حداکثر تا 30/11/1392) توسط موسسه آموزش عالی محل فارغ التحصیلی دوره کارشناسی ارشد در فرم پیوست2 (فرم مخصوص معدل و تعداد واحد های گذرانده)  این اطلاعیه درج و پس از تایید به هنگام ثبت نام حضوری ارائه گردد. علاوه بر آن پذیرفته شده بایستی در صورت عدم صدور مدرک کارشناسی ارشد فرم پیوست 1  را نیز تکمیل و پس از تایید  در زمان ثبت نام ارائه نماید.

2- ریزنمرات دوره کارشناسی وکارشناسی ارشد.

3- اصل و دو نسخه تصویر از تمام صفحات شناسنامه.

4- تصویر از کارت ملی (دو سری).

5- شش  قطعه عکس 4 *3  جدید ( برای مشمولین 12  قطعه).

6- مدرک مربوط به وضعیت نظام وظیفه و یک تصویر از آن (تکمیل برگ درخواست معافیت تحصیلی -فرم پیوست3-ویژه کلیه مشمولین نظام وظیفه).

7- حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت.

8-معرفی نامه رسمی از ستاد مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یا وزارت جهاد کشاورزی با امضاء و مهر هر یک از روسای ارگانها برای پذیرفته شدگانی که از  سهمیه رزمندگان استفاده نموده اند.

9- ارائه مدرک تایید شده که بیان کننده مربی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی شاغل در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد برای آندسته از پذیرفته شدگانی که از سهمیه مربیان استفاده نموده اند.(توجه: نحوه پرداخت هزینه های تحصیلی پذیرفته شدگان سهمیه مربیان بر اساس آیین نامه های وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری خواهد بود).

10-حکم کارگزینی برای استفاده از سهمیه مربیان اعضاء هیات علمی رسمی قطعی و رسمی آزمایشی شاغل در موسسات آموزش عالی  غیر انتفاعی و غیر دولتی و دانشگاه جامع علمی کاربردی که به تایید هیات ممیزه مرکزی و یا هیات ممیزه منصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده باشد.(توجه: نحوه پرداخت هزینه های تحصیلی پذیرفته شدگان سهمیه مربیان بر اساس آیین نامه های وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری خواهد بود).

11- ارائه فیش واریزی به حساب شماره  2172119001003 خزانه داری کل (قابل پرداخت در بانک های ملی) به نام هیات مرکزی گزینش به مبلغ (212000) دویست و دوازده هزار ریال ( تکمیل فرم بررسی تایید صلاحیت عمومی در سه نسخه –پیوست شماره 5 این اطلاعیه).

 

12- پرینت از فرم های تکمیل شده در زمان ثبت نام الکترونیکی.

13- سی دی حاوی اسکن مدارک فوق الذکر.

تذکر های مهم :

1-   انجام ثبت نام الکترونیکی قبل از ثبت نام حضوری الزامی بوده و از پذیرفته شدگانی که ثبت نام الکترونیکی خود را در تاریخ اعلام شده به طور کامل انجام نداده باشند ثبت نام حضوری (نهایی) به عمل نخواهد آمد.

2-    از پذیرفته شدگانی که در زمان ثبت نام حضوری هریک از مدارک آنها (مدارک اعلام شده در بند ب این اطلاعیه) ناقص باشد به هیچ عنوان ثبت نام (نهایی) به عمل نخواهد آمد.

3- عدم مراجعه در تاریخ اعلام شده به منظور ثبت نام حضوری (نهایی) به منزله انصراف از تحصیل تلقی شده و با پذیرفته شده مطابق دانشجوی انصرافی رفتار خواهد شد.

 

ضمنا به اطلاع می رساند شروع کلاسهای نیمسال اول سال تحصیلی 93-94 برای کلیه پذیرفته شدگان سال تحصیلی 93- 94 از تاریخ 23/7/93  خواهد بود.

 

مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه شاهرود

 

12345