اخبار و رویدادها: سخنرانی دو استاد از آکادمی علوم چین در دانشگاه شاهرود

سخنرانی دو استاد از آکادمی علوم چین در دانشگاه شاهرود
دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۳- ۱۵:۱۷:۴۲

سخنرانی دو استاد از آکادمی علوم چین در دانشگاه شاهرود

پروفسور لی کوئیلی و پروفسور ژانگ یانبین دو استاد مدعو از انستیتو زمین شناسی و ژئوفیزیک آکادمی علوم کشور چین در دانشگاه شاهرود حضور یافتند.

پروفسور لی کوئیلی( Professor Li Quili ) و پروفسور ژانگ یانبین( Professor Zhang Yanbin ) دو استاد مدعو از انستیتو زمین شناسی و ژئوفیزیک آکادمی علوم کشور چین در راستای تفاهم نامه منعقد شده بین دانشگاه شاهرود و آکادمی علوم زمین چین و با دعوت انجام شده از سوی دانشکده علوم زمین دانشگاه شاهرود در قالب یک تیم پژوهشی، صبح امروز دوشنبه 31 شهریورماه، جهت برگزاری کارگاه آموزشی، سخنرانی علمی  و بازدید صحرایی از برخی مناطق زمین شناسی ایران در دانشگاه شاهرود حضور یافتند.

از جمله برنامه های این هیأت تحقیقاتی سخنرانی های علمی است که سخنرانی های این اساتید با موضوع آشنایی با مبانی روش آنالیز شیمیایی که با ارائه فیلم و تصویر از روش های ذکر شده همراه می باشد، از ساعت 9:45 صبح روز سه شنبه اول مهرماه در دانشکده علوم زمین دانشگاه شاهرود آغاز شده و تا ساعت 11:45 ادامه می یابد.

گفتنی است، ارتباط فعال و هدفمند با محققان خارج از کشور در زمینه های مختلف علمی و پژوهشی، تبادل اطلاعات، استفاده از امکانات پژوهشی پیشرفته و آشنایی با زمینه های تحقیقاتی نو از جمله تاثیرات مثبت حضور محققان خارجی در دانشگاه های داخل کشور می باشد.

 

 

12345



نظرات قبلی (1)