اخبار و رویدادها: برگزاری جلسه معارفه دانشجویان جدید در هفته اول مهرماه

برگزاری جلسه معارفه دانشجویان جدید در هفته اول مهرماه
چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳- ۱۶:۰۹:۳۰

برگزاری جلسه معارفه دانشجویان جدید در هفته اول مهرماه

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شاهرود از برگزاری جلسه معارفه دانشجویان جدید در هفته اول مهرماه در تالار شقایق های دانشگاه شاهرود خبر داد.

دکتر محمد عطایی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به کلیه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه به ویژه دانشجویان جدیدالورود افزود: ان شاء الله پس از انجام موفق مراحل ثبت نام که در سال تحصیلی جدید تقریباً به طور کامل به صورت اینترنتی انجام می شود، با حضور دانشجویان در دانشگاه و تکمیل فرآیند ثبت نام به صورت حضوری، جلسه معارفه و توجیه مقررات دانشگاه کاملاً ضرورت دارد.

معاون آموزشی دانشگاه تصریح کرد: جلسه معارفه دانشجویان ورودی جدید که همه ساله به منظور آشنایی دانشجویان جدیدالورود با مسئولان دانشگاه و شناخت معاونت ها و حوزه های مختلف دانشگاه، قوانین و مقررات آموزشی، دانشجویی و فرهنگی با حضور اعضای هیأت رئیسه و رؤسای دانشکده ها و مدیران ستادی برگزار می شود، در سال تحصیلی جدید نیز ساعت 10 صبح دوشنبه 7 مهرماه در تالار شقایق های دانشگاه برگزار می گردد.

وی ضمن دعوت از دانشجویان جدید به ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی که برای اولین بار به دانشگاه وارد می شوند از آنان خواست تا با شرکت در این جلسه ضمن آشنایی با مسئولان و مدیران دانشگاه، با اهم قوانین آموزشی و دانشجویی آشنایی پیدا کنند تا در مدت تحصیل با مشکل خاصی مواجه نشوند.

12345