اخبار و رویدادها: بازدید سرپرست دانشگاه شاهرود از پروژه های عمرانی این دانشگاه

بازدید سرپرست دانشگاه شاهرود از پروژه های عمرانی این دانشگاه
چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۳- ۲۰:۴۷:۳۸

بازدید سرپرست دانشگاه شاهرود از پروژه های عمرانی این دانشگاه

همزمان با هفته دولت عصر امروز سرپرست دانشگاه شاهرود ضمن بازدید از پروژه های عمرانی این دانشگاه از نزدیک در جریان روند پیشرفت این طرح ها قرار گرفت.

همزمان با هفته دولت عصر امروز چهارشنبه 5 شهریور ماه، سرپرست دانشگاه شاهرود ضمن بازدید از پروژه های عمرانی این دانشگاه از نزدیک در جریان روند پیشرفت این طرح ها قرار گرفت.

در این بازدید چند ساعته که مدیر دفتر فنی و طرح های عمرانی دانشگاه، کارشناسان و مهندسان ناظر پروژه ها نیز حضور داشتند، دکتر فاتح ضمن بازدید از پروژه های تعمیرات اساسی سلف سرویس مرکزی، مجموعه آشپزخانه غذاخوری زیتون، انبار سلف سرویس و آشپزخانه بوفه خصوصی، آسانسور سازمان مرکزی، پارکت و کفپوش سالن ورزشی انقلاب، جداسازی آبیاری زمین چمن و فضای سبز از آب شرب، خوابگاه پسرانه هدایت، کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و محوطه سازی و پارکینگ های پردیس مهندسی و فناوری های نوین، رهنمودهای لازم را در خصوص تکمیل پروژه ها بر اساس زمان بندی پیش بینی شده ارائه کرد.

شایان ذکر است خوابگاه هدایت در 4 طبقه و 3300 متر مربع زیربنا، دارای 64 اتاق بوده و برای استفاده 250 دانشجو در پردیس فناوری طراحی و ساخته شده و مراحل پایانی خود را می گذراند. همچنین کتابخانه و مرکز اسناد پردیس فناوری نیز با 90 درصد پیشرفت فیزیکی یک دیگر از پروژه های رو به اتمام است.

12345