اخبار و رویدادها: دیدار جمعی از کارکنان با سرپرست دانشگاه شاهرود

دیدار جمعی از کارکنان با سرپرست دانشگاه شاهرود
چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳- ۱۱:۳۳:۴۲



دیدار جمعی از کارکنان با سرپرست دانشگاه شاهرود

دکتر محمد مهدی فاتح در ابتدای این دیدار ضمن تشکر از حضور کارکنان در دفتر ریاست دانشگاه و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران روزه دار ماه میهمانی خدا را فرصت بسیار خوبی برای نهایت بهره برداری معنوی دانست و گفت: باید از صاحب این میهمانی که با عظمت و کریم است، درخواست کنیم که هر درخواستی داشته باشیم رد نمی شود. وی با اشاره به فرصت استثنایی این ماه عظیم الهی ، از خداوند متعال درخواست کرد که همه را از روزه داران واقعی و میهمانان این خوان گسترده قرار دهد.
سرپرست دانشگاه شاهرود بخش اعظم نگاه ویژه به حل معضلات دانشگاه را مربوط به رفع موانع نیروی انسانی عنوان کرد  و تأکید کرد: مجموعه نیروی انسانی دانشگاه در اولویت اول هستند و هر ارتقایی منوط به ارتقاء در مجموعه نیروی انسانی است.
وی با اشاره به برخی از فاکتورهای آموزش نیروها و رسیدگی به وضعیت ارتقاء شغلی و تکریم نیروها، رضایت مندی مجموعه را منوط به توجه به کرامت انسان در سازمان دانست و گفت: باید فضایی را به وجود بیاوریم که افراد با میل و رغبت کار کنند و احساس کنند که محیط دانشگاه محیطی منصفانه و عادلانه است که از یک نظم و انضباط خاصی برخوردار است.
دکتر فاتح در ادامه با اشاره به ضرورت وجود تشویق و تنبیه در سیستم تصریح کرد: در گذشته ضعف های غیر قابل انکاری به ویژه در بعد حقوق کارکنان وجود داشته است که اکنون افراد باید مطابق قانون از حق و حقوق عادلانه بر اساس مصوبات و دستورالعمل ها برخوردار باشند.
در ادامه کارکنان حاضر ضمن طرح مبسوط مسائل مربوط به بلاتکلیفی وضعیت ارتقاء شغلی خود از سال 87 تاکنون، خواستار رسیدگی و دستور صریح دکتر فاتح در این خصوص شدند.
12345