اخبار و رویدادها: گفتگو با مدیر تربیت بدنی و امور فوق برنامه دانشگاه شاهرود

گفتگو با مدیر تربیت بدنی و امور فوق برنامه دانشگاه شاهرود
شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۳- ۱۷:۴۹:۲۵



عملکرد فعالیت های انجام شده ازفروردین ماه جاری تاکنون و فعالیت های آینده تربیت بدنی دانشگاه شاهرود



روابط عمومی دانشگاه شاهرود در گفتگویی با مدیر تربیت بدنی و امور فوق برنامه دانشگاه شاهرود، دکتر علی حسنی، به فعالیت های انجام شده ازفروردین ماه جاری تاکنون و تقویم فعالیت های آتی پیش بینی شده تربیت بدنی دانشگاه شاهرود پرداخته است.

در این گفتگو ابتدا مدیر تربیت بدنی و امور فوق برنامه دانشگاه شاهرود، به ادامه هفدهمین جشنواره فرهنگی - ورزشی دانشجویان و هفته خوابگاه ها در دانشگاه شاهرود اشاره کرد و گفت: در این دوره مسابقات طناب کشی، کشتی ویژه پسران، مسابقات تنیس روی میز، طناب کشی، بسکتبال، شنا و فوتسال ویژه دختران با استقبال خوب دانشجویان این دانشگاه  برگزار گردید.

دکتر علی حسنی به ادامه مسابقات منطقه سه کشور اشاره کرد و از کسب مقام اول مسابقات بدمینتون دختران و پسران، مقام سومی مسابقات والیبال دختران و مقام سومی مسابقات دو و میدانی پسران دانشگاه شاهرود خبر داد.

وی همچنین برگزاری مسابقات ورزشی توسط فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی در شهرستان شاهرود را موفقیت آمیز اعلام کرد و گفت: در این دوره از مسابقات تیم دانشگاه شاهرود در رشته های والیبال دختران، تنیس روی میز دختران و فوتسال پسران مقام اول و در رشته ی تکواندو پسران تیم دانشگاه شاهرود به مقام دوم دست یافت.

 مدیر تربیت بدنی دانشگاه شاهرود از آماده سازی تیم های ورزشی جهت شرکت در دوازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاهها و موسسات آموزشی عالی به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی خبر داد و گفت: در این مسابقات از 15رشته برگزار شده در منطقه جهت کسب سهمیه المپیاد، در 11رشته  موفق به کسب سهمیه شدیم، که در منطقه بالاترین سهمیه را داریم.

در پایان دکتر علی حسنی در خصوص پیش بینی برگزاری کلاسهای آموزشی مربیگری و داوری عنوان کرد: دوره مربیگری درجه سه دوومیدانی دختران دانشگاه با همکاری اداره ورزش و جوانان شاهرود برگزار گردید و در این دوره با اعلام نتایج، 25 دانشجو موفق به دریافت کارت مربیگری درجه سه دوومیدانی شدند. کلاس آموزشی درجه 2 نجات غریق دانشگاه، خرداد ماه جاری نیز برگزار گردید. همچنین کسب مجوز برگزاری کلاس آموزشی درجه3والیبال دختران، کسب مجوز برگزاری کلاس آموزشی درجه3والیبال پسران، کسب مجوز برگزاری کلاس آموزشی درجه3آمادگی جسمانی دختران، برگزاری کلاس های آموزشی فرزندان کارکنان در تابستان و کارت عضویت کلاس های آموزشی فرزندان کارکنان در تابستان از جمله برنامه های آتی تربیت بدنی دانشگاه شاهرود می باشد.

 

 

 

12345