اخبار و رویدادها: دکتر نوروزی به عنوان مدیر فناوری و ارتباط با صنعت منصوب شد

دکتر نوروزی به عنوان مدیر فناوری و ارتباط با صنعت منصوب شد
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۳- ۱۶:۲۰:۳۶

دکتر نوروزی به عنوان مدیر فناوری و ارتباط با صنعت منصوب شد

طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه شاهرود دکتر محمود نوروزی به عنوان مدیر فناوری و ارتباط با صنعت این دانشگاه منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: با عنایت به پیشنهاد معاون محترم پژوهشی و فناوری دانشگاه به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به مدت دو سال به سمت مدیر فناوری و ارتباط با صنعت منصوب می شوید، تا امور محوله را مطابق آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوط، زیر نظر معاون محترم پژوهشی و فناوری به انجام رسانید.

دکتر محمد مهدی فاتح اظهار امیدواری کرده است که دکتر نوروزی با استعانت از خداوند متعال و بهره مندی از نظرات و تجربیات همکاران دانشگاهی و ظرفیت های موجود، زمینه ارتقاء فعالیت های پژوهشی دانشگاه و ارتباط موثر با بخش صنعت را فراهم نماید.

دکتر فاتح همچنین در نامه ای مراتب تقدیر و تشکر خود را از خدمات صادقانه و زحمات ارزنده دکتر بهزاد تخم چی در مدت تصدی مسئولیت مدیریت فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه اعلام داشته و با استعفای  وی موافقت کرد.

دکتر نوروزی دانش آموخته دکتری مکانیک گرایش تبدیل انرژی از دانشگاه صنعتی شاهرود و دانشگاه صنعتی امیرکبیر (به صورت مشترک) بوده و در حال حاضر استادیار دانشکده مهندسی مکانیک می باشد.

وی عضو انجمن بین المللی رئولوژی، عضو بنیاد ملی نخبگان کشور، عضویت در کمیته تدوین استانداردهای ملی صنعت ریلی، دانش آموخته برتر آموزشی- پژوهشی- نوآوری بنیاد ملی نخبگان بوده که گرنت ویژه استادیاران جوان نخبه از بنیاد ملی نخبگان را اخذ نموده است.

دکتر نوروزی در کارنامه علمی و پژوهشی خود عنوان هیات علمی نمونه آموزشی در چهار دوره متوالی از سال 89 تا 92، عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه شاهرود در سال 92، انتشار 2 کتاب و بیش از 44 مقاله در مجلات معتبر ISI و ISC و مشارکت در تدوین بیش از 100 نسخه از استانداردهای ملی صنعت ریلی ایران را به ثبت رسانده است.

 

12345