اخبار و رویدادها: دکتر فاتح بر تقویت دوره های مهارت آموزی تأکید کرد

دکتر فاتح بر تقویت دوره های مهارت آموزی تأکید کرد
دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳- ۱۰:۰۴:۱۸

دکتر فاتح بر تقویت دوره های مهارت آموزی تأکید کرد

دکتر فاتح برنامه ریزی در جهت تقویت دوره های مهارت آموزی و کارآموزی را از شورای دانشگاه خواستار شد و بر معرفی دانشگاه در سطح کشور و انعکاس بیشتر و بهتر اخبار دانشگاه در رسانه ها تأکید کرد.

سرپرست دانشگاه شاهرود در اولین جلسه شورای این دانشگاه در سال 93، همزمانی این نشست را با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به فال نیک گرفت و این روز را تبریک و تهنیت گفت.

دکتر محمد مهدی فاتح استقبال کارکنان و اعضای هیأت علمی از مدیریت جدید دانشگاه در روزهای پایانی سال 92 را سرمایه خوبی برای آینده دانشگاه دانست و بر اخلاق مداری و توجه به فعالیت ها و زحمات همه همکاران دانشگاهی تأکید کرد.

وی با یادآوری مراسم تودیع و معارفه و این که همدلی و صمیمیت دانشگاهیان در این مراسم کانون توجه شد،از حمایت ها و توجه ویژه امام جمعه و نماینده شهرستان تقدیر کرد.

رئیس شورای دانشگاه در ادامه با تصریح بر این مطلب که مراکز رشد و پارک های علم و فناوری با هدف تبدیل علم به ثروت پایه گذاری شدند، گفت: باید وارد فضایی شویم که علم را به ثروت تبدیل کنیم.

وی با انتقاد از عدم برقراری ارتباط مؤثر بین مراکز رشد، پارک های علم و فناوری و دانشگاه ها، راه حل را در دستان اعضای هیأت علمی دانست و گفت: همان طور که در برنامه راهبردی اشاره شده، به کمک اعضای هیأت علمی و برنامه عملیاتی که توسط معاونان، رؤسای دانشکده ها و مدیران تهیه و اجرایی می شود، احترام برای نظرات و دیدگاه های اعضای هیأت علمی و توجه به شوراهای تخصصی می تواند ما را در این مسیر یاری کند.

دکتر فاتح با اشاره به انجام مذاکرات مقدماتی برای انعقاد تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی با مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، ادارات و نهادهای استان و شهرستان بر برقراری ارتباطات و تعامل با دستگاه های اجرایی و بخش صنعت تأکید کرد.

وی همچنین برنامه ریزی در جهت تقویت دوره های مهارت آموزی و کارآموزی را از شورای دانشگاه خواستار شد و بر معرفی دانشگاه در سطح کشور و انعکاس بیشتر و بهتر اخبار و دستاوردهای دانشگاه در رسانه ها تأکید کرد.

در ادامه این جلسه پس از بحث و تبادل نظر پیرامون شیوه نامه انتخاب استاد نمونه آموزشی و شیوه نامه پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری این شیوه نامه ها به تصویب شورای دانشگاه رسید.

شایان ذکر است متن کامل شیوه نامه پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز پس از ویرایش  در سایت دانشگاه قابل دسترسی می باشد.

12345