اخبار و رویدادها: اختتامیه دومین نمایشگاه تخصصی مهندسی برق در استان، با حضور دکتر فاتح

اختتامیه دومین نمایشگاه تخصصی مهندسی برق در استان، با حضور دکتر فاتح
دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۳- ۲۰:۰۵:۰۵



دکتر محمد مهدی فاتح سرپرست دانشگاه شاهرود از دومین نمایشگاه تخصصی مهندسی برق استان سمنان، در تالار شقایق های این دانشگاه عصر یکشنبه 24 فروردین ماه بازدید کرد.

دومین نمایشگاه تخصصی مهندسی برق در استان سمنان با هدف ارتقاء دستاورد دانشجویی از سطح درون دانشگاهی به سطح منطقه ای،که با همکاری برخی شرکت ها و دانشگاه های منطقه 3 کشور، 23 لغایت 25 فروردین ماه در تالار شقایق های دانشگاه شاهرود برگزار گردید، عصر دوشنبه 25 فروردین ماه جاری طی مراسمی با حضور سرپرست دانشگاه شاهرود به کار خود پایان داد.

محمد معدنی‌پور، دبیر دومین نمایشگاه تخصصی مهندسی برق در این مراسم که با استقبال خوب دانشجویان و علاقه‌مندان مهندسی برق همراه بود، طی سخنان کوتاهی از دست اندرکاران این نمایشگاه تقدیر و تشکر کرد.

این مراسم پس از پخش دو نماهنگ از چگونگی روند برگزاری نمایشگاه با ورود دکتر فاتح همراه شد.    

سرپرست دانشگاه شاهرود ضمن تقدیر فراوان از دانشجویان و تیم برگزارکننده، سطح نمایشگاه را بسیار خوب و فراتر از امکانات توصیف کرد و برای برگزاری این نمایشگاه در آینده با کیفیت بالاتر ابراز امیدواری نمود.

وی همچنین عصر یکشنبه 24 فروردین ماه همزمان با برگزاری سمینار سیستم های هوشمند بینایی ماشین، از بخش های مختلف دومین نمایشگاه علمی تخصصی مهندسی برق شاهرود بازدید کرد.

در خاتمه مراسم از کادر اجرایی نمایشگاه و همچنین اعلام غرفه‌های برتر تقدیر گردید که طبق نظر هیئت داوران با توجه به حد نصاب نرسیدن امتیاز غرفه‌ها، غرفه نخست اعلام نگردید، اما گروه ElectronX موفق به کسب مقام دوم و همچنین انجمن علمی برق دانشگاه تربت حیدریه و شرکت  iPegنیز توانستند به طور مشترک مقام سوم را از آن خود نمایند.

شایان ذکر است که در این نمایشگاه با برگزاری مسابقه‌ای تخصصی در حیطه مهندسی برق به دو تن از برندگان این مسابقه جوایز نفیسی اهدا گردید.

 

 

 

12345