اخبار و رویدادها: برگزاری کارگاه آموزشی فرآیند شکل گیری و ارزیابی شرکتهای دانش بنیان

برگزاری کارگاه آموزشی فرآیند شکل گیری و ارزیابی شرکتهای دانش بنیان
چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۳- ۱۰:۰۱:۱۱

برگزاری کارگاه آموزشی فرآیند شکل گیری و ارزیابی شرکتهای دانش بنیان

کارگاه آموزشی فرآیند شکل گیری و ارزیابی شرکتهای دانش بنیان و قانون حمایت از این شرکتها چهارشنبه سوم اردیبهشت از ساعت 10 الی 13در دانشگاه شاهرود برگزار می شود.

رئیس مرکز رشد پارک علم و فناوری استان سمنان با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت شکل گیری شرکت های دانش بنیان و نقش اعضاء هیأت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در این زمینه و تأثیر آن در برنامه ریزی های پژوهشی و فناوری آتی دانشگاه، ضرورت برگزاری این کارگاه برای دانشگاهیان عزیز مورد نظر بود و به همین منظور این کارگاه با حضور رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان دکتر سیداسماعیل جلالی، مدیر مالی و رئیس دفتر پارک مهندس راحتی و اینجانب در دانشگاه شاهرود برگزار می گردد.

دکتر حمید هراتی زاده درباره مباحثی که در این کارگاه عنوان می شود، گفت: در این کارگاه در مورد شرکت های دانش بنیان و انواع آن، فرآیند تشکیل این شرکت ها، مراحل جذب و پذیرش شرکت ها در مراکز رشد، اهداف و وظایف، ارزیابی و حمایت های پیش بینی شده از این شرکت ها در قانون بحث و بتادل نظر می شود.

رئیس مرکز رشد پارک علم و فناوری استان سمنان همچنین گفت: بسیاری از مباحث ضروری در طی کارگاه و پرسش و پاسخ مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد و بدیهی است در صورت نیاز با مباحث تخصصی تر پس از برگزاری این کارگاه به جمع بندی لازم می توان رسید.

12345