اخبار و رویدادها: دکتر فاتح: رسیدگی به امر ورزش جزء بهترین امور سطح کلان دانشگاه است

دکتر فاتح: رسیدگی به امر ورزش جزء بهترین امور سطح کلان دانشگاه است
دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۳- ۱۳:۲۸:۴۹

دکتر فاتح: رسیدگی به امر ورزش جزء بهترین امور سطح کلان دانشگاه است

بیست و هفتمین جلسه شورای تربیت بدنی و ورزش دانشگاه شاهرود به ریاست دکتر محمد مهدی فاتح، صبح امروز دوشنبه 25 فروردین در دفتر ریاست دانشگاه برگزار گردید.

سرپرست دانشگاه شاهرود در این جلسه ضمن مثبت و خوب ارزیابی کردن گزارش مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه ورزشی دانشگاه، این گزارش را نشان دهنده حضور فعال و با نشاط این مدیریت در صحنه دانست و اذعان داشت: آن چه پیش روی ماست این است که هر چه ما در بخش سلامت، بهداشت و ورزش دانشگاه هزینه کنیم به جاست.

دکتر محمد مهدی فاتح با تأکید بر ضرورت توجه به دو حوزه ورزش همگانی و قهرمانی، نشاط و همدلی را از ثمرات تقویت این بخش در دانشگاه دانست و برنامه ریزی بلند مدت و پیش بینی اعتبارات سالیانه را در این حوزه خواستار شد.

وی همچنین ارائه خدمات ورزشی بسیار خوب با یک مدیریت منظم و برنامه ریزی دقیق به کارکنان، اساتید و دانشجویان را از متولیان ورزش دانشگاه خواستار شد.

دکتر فاتح با اشاره به ورزش قهرمانی و این که هر موفقیت ورزشی از سوی یکی از دانشگاهیان، یک افتخار و اعتبار برای دانشگاه است، خواستار برنامه ریزی روی ورزش همگانی و سلامت دانشگاهیان شد و تأکید کرد: رسیدگی به امر ورزش جزء بهترین امور سطح کلان دانشگاه است.

در ابتدای این جلسه دکتر علی حسنی مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه ورزشی دانشگاه، گزارش تصویری کاملی از عملکرد این مدیریت در طی شش ماهه دوم سال 92 و پیشنهادات این مدیریت را جهت طرح و تصویب در هیأت رئیسه دانشگاه ارائه کرد.

12345