اخبار و رویدادها: پادیاو دانشگاه شاهرود در ششمین جشنواره ملی حرکت برتر شد

پادیاو دانشگاه شاهرود در ششمین جشنواره ملی حرکت برتر شد
چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲- ۱۱:۳۲:۴۳

پادیاو دانشگاه شاهرود در ششمین جشنواره ملی حرکت برتر شد

در ششمین جشنواره ملی حرکت نشریه علمی تخصصی انجمن علمی دانشجویی معماری دانشگاه شاهرود با عنوان پادیاو به عنوان نشریه برگزیده انتخاب گردید.

در ششمین جشنواره ملی حرکت ویژه انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور نشریه علمی تخصصی انجمن علمی دانشجویی معماری دانشگاه شاهرود با عنوان پادیاو به عنوان نشریه برگزیده در گروه نشریات هنر انتخاب گردید.

در این جشنواره که با هدف نمایه‌سازی آثار، تولیدات و دستاوردهای انجمن‌ های علمی در دانشگاه ها، مدیریت دانش و منابع اطلاعاتی تولید شده در انجمن های علمی ، شناسایی، معرفی و تقدیر از انجمن های برگزیده در عرصه‌های آموزشی، ترویجی، پژوهشی، فناوری، اختراع و ابتکار، کارآفرینی، نشریات علمی دانشجویی، شناسایی معرفی و تقدیر از شرکت های دانشجویی صنایع کارآفرین، مدیران مخترع پژوهشگر، خیرین برگزیده صنعت و دانشگاه، ایجاد فن‌بازار و نمایشگاه دستاوردهای انجمن‌های علمی در کنار صنایع به منظور تقویت پیوندها میان صنعت، جامعه و دانشگاه و تلاش به منظور فرهنگ‌سازی در این مسیر بوده است مدیریت انجمن های علمی دانشگاه شاهرود نیز همراه با آثار و دستاوردهای انجمن های علمی خود شرکت داشت.

ششمین جشنواره ملی حرکت ویژه انجمن‌های علمی دانشجویی و با تاکید بر ارتباط میان انجمن‌های علمی دانشجویی و جامعه و صنعت در آبان ماه سال 1392 برگزار شد.

 

12345