اخبار و رویدادها: همزمان با هفته پژوهش از 3 پژوهشگر برتر دانشکده کشاورزی تقدیر شد

همزمان با هفته پژوهش از 3 پژوهشگر برتر دانشکده کشاورزی تقدیر شد
دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲- ۱۳:۲۸:۳۴

همزمان با هفته پژوهش از 3 پژوهشگر برتر دانشکده کشاورزی تقدیر شد

تقدیر از پژوهشگران برتر دانشکده کشاورزی

در این مراسم که از ساعت 18 یکشنبه ۲۴ آذرماه با حضور مسئولان و اعضاء هیأت علمی دانشگاه برگزار شد، دکتر علی اکبر پویان معاون پژوهشی و فناوری این دانشگاه ضمن گرامیداشت هفته پژوهش، از دستاوردها و زحمات اعضای هیات علمی و دانشجویان در جهت ارتقاء امور پژوهشی و فناوری تقدیر کرد. وی در بخشی از سخنان خود به اشاره به ارتباط دانشگاه با صنعت به قراردادهای خارج دانشگاهی ازجمله آبفای تهران، مدیریت شبکه برق ایران، گاز خراسان و ... اشاره کرد که بیش از ۸ میلیارد ریال درآمد برای دانشگاه داشت. پویان هم چنین از ارتقاء پایگاه داده ها، تولید مقالات، چاپ کتاب، برگزاری کنفرانس ها و... در دانشگاه شاهرود خبر داد.

رئیس دانشگاه شاهرود نیز در این مراسم با تاکید بر سخنان رهبری درباره چرخه علم، تولید ثروت و دوری از حفظ محوری در آموزش، به کاربردی بودن طرح های پژوهشی و کامل شدن چرخه تولید علم و ثروت اشاره کرد. وی هم چنین اذعان داشت دانشگاه صحنه تعامل است نه صحنه ایفای یک جریان فکری خاص و منحصر به فرد. دکترعلی مرادزاده هم چنین حمایت از انجمن های علمی دانشجویی را باعث ارتقاء سطح علمی دانشگاه ها دانست و از اعضاء هیأت علمی خواست تا با دانشجویان عضو این انجمن ها تعامل داشته و از آنان حمایت کنند تا شاهد رشد و بالندگی آنان باشیم.

در پایان این مراسم از 35 پژوهشگر برتر دانشگاه با اهدای لوح تقدیر و جایزه تجلیل شد.

در بخش پژوهشگران نمونه دانشکده کشاورزی آقایان دکتر کامبیز جهان بین، دکتر صمد امامقلی زاده و دکتر علی عباسپور حایز رتبه برتر شده و از آنان تقدیر گردید.

12345