اخبار و رویدادها: اطلاعیه1؛ثبت نام از پذیرفته شدگان بدون آزمون ارشد سال 92

اطلاعیه1؛ثبت نام از پذیرفته شدگان بدون آزمون ارشد سال 92
شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۲- ۰۹:۲۴:۳۲



اطلاعیه شماره 1- ثبت نام از پذیرفته شدگان بدون آزمون (سهمیه ممتازین) کارشناسی ارشد سال تحصیلی 93-92

اطلاعیه شماره 1

ثبت نام از پذیرفته شدگان بدون آزمون (سهمیه ممتازین) کارشناسی ارشد سال تحصیلی 93-92

 

ضمن عرض تبریک به این عزیزان بدینوسیله باطلاع می رساند: پذیرفته شدگان (مشروط) اعلام شده در فایل پیوست می بایستی:

1-   جهت ثبت نام الکترونیکی(غیر حضوری)  از تاریخ 21/6/92 به سیستم جامع آموزشی دانشگاه از طریق آدرس http://golestan.shahroodut.ac.ir مراجعه نمایند.

2-    جهت ثبت نام حضوری (تحویل مدارک) از تاریخ  23/6/91 لغایت 24/6/91   صبح ها از ساعت 9:30 لغایت 12:30 و بعداز ظهرها از ساعت 14:30 لغایت 16:30 به دانشگاه شاهرود (مدیریت تحصیلات تکمیلی) مراجعه نمایند.

 

ضمنا به اطلاع پذیرفته شدگان محترم می رساند که:

الف) ثبت نام از پذیرفته شدگان صرفا به صورت مشروط انجام  خواهد شد. بدیهی است که پس از تایید مدارک ارائه شده توسط دانشجو (تایید گواهی مدرک ممتازی و سایر مدارک تحصیلی) و همچنین تایید سازمان سنجش آموزش کشور و تایید صلاحیت عمومی پذیرفته شدگان، این ثبت نام به منزله ثبت نام قطعی تلقی خواهد شد. چنانچه صحت مدارک ارائه شده توسط داوطلب تایید نگردد قبولی وی در هر مرحله از تحصیل که باشد لغو گردیده و پذیرفته شده در این خصوص حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

ب) این دانشگاه هیچگونه تعهدی برای تامین و در اختیار قرار دادن خوابگاه به پذیرفته شدگان محترم نخواهد داشت. بدیهی است در صورت وجود ظرفیت خالی به مدت دو نیمسال تحصیلی (مانند سایر دانشجویان روزانه در دوره های ارشد) به این عزیزان خوابگاه تعلق خواهد گرفت.

ج) پذیرفته شدگان محترم به هنگام مراجعه برای ثبت نام حضوری (به صورت مشروط) مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری را حتما به همراه داشته باشند.

د)در صورتی که داوطلب  پس از ثبت نام و شروع به تحصیل در این دانشگاه از ادامه تحصیل انصراف دهد نامبرده ملزم به پرداخت هزینه های آموزش رایگان مطابق آیین نامه های مربوطه خواهد بود.

ه) عدم مراجعه داوطلب برای ثبت نام در روزهای اعلام شده به منزله انصراف از تحصیل تلقی شده و نامبرده در این خصوص حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری:

1- اصل یا گواهی مدرک کارشناسی که درآن معدل دوره کارشناسی(لیسانس) قیدشده باشد. (پذیرفته شدکان بدون آزمون دوره ارشد)

2- اصل یا گواهی مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشدکه درآن معدل دوره قیدشده باشد. (پذیرفته شدکان بدون آزمون دوره دکتری)

تبصره‌2-  فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ناپیوسته باید علاوه بر ارائه مدرک کارشناسی ، مدرکی که معدل دوره کاردانی در آن ذکر شده باشد نیز ارائه نمایند.

3-اصل فرم تایید رتبه ممتازی (گواهی ده درصد برتر برای مقطع ارشد و گواهی رتبه اول تا سوم برای مقطع دکتری)

4-     اصل شناسنامه و تصویر از تمام صفحات شناسنامه (سه سری)

5-     اصل کارت ملی و تصویر آن (دو سری)

6-     6  قطعه عکس 4 *3  جدید ( برای مشمولین 12  قطعه)

7-     مدرک مربوط به وضعیت نظام وظیفه و تصویر آن

تبصره-  تکمیل برگ درخواست معافیت تحصیلی(فرم پیوست) ویژه کلیه مشمولین نظام وظیفه.

8-     ارائه فیش واریزی به حساب سیبا به شماره 2178612988005 بانک ملی  شعبه مرکزی شاهرود به نام در آمدهای اختصاصی دانشگاه صنعتی شاهرود برای پذیرفته شدگانی که در زمان ارائه درخواست برای استفاده از سهمیه ممتازین این مبلغ را واریز نکرده اند.

9-     ارائه فیش واریزی به حساب شماره 2923078250 بانک تجارت شعبه دانشگاه شاهرود به مبلغ (250000)دویست و پنجاه هزار ریال به نام امور تغذیه جهت دریافت کارت دانشجویی.

10-ارائه فیش واریزی به حساب شماره  03/748 خزانه داری کل (قابل پرداخت در بانک های ملی) به نام هیات مرکزی گزینش به مبلغ (210000) دویست و ده هزار ریال ( تکمیل فرم بررسی تایید صلاحیت عمومی در سه نسخه -فرم پیوست).

11-ارائه سی دی حاوی اسکن مدارک بندهای( 1الی7).

 

 

مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه شاهرود

 

12345