اخبار و رویدادها: آگهی جذب نیروی قراردادی دانشگاه شاهرود

آگهی جذب نیروی قراردادی دانشگاه شاهرود
یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۲- ۱۳:۰۸:۳۳



آگهی

« آگهی جذب نیروی قراردادی »

 

دانشگاه شاهرود به استناد مصوبه هیأت امناء در نظر دارد جهت تکمیل کادر نیروی انسانی مورد نیاز خود تعداد 6 نفر نیروی بومی را با شرایط زیر از طریق آزمون کتبی و انجام مصاحبه پس از طی مراحل گزینش به صورت قرارداد انجام کار به کارگیری نماید.

 

شرایط عمومی:

-         اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی

-         تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران.

-         التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی

-         داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه برادران)

-         عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر

-         عدم سابقه محکومیت جزایی مؤثر

-         داشتن سلامت جسمانی، روانی و توانایی برای انجام کاری که بکار گرفته می شود.

-         نداشتن منع بکارگیری در دستگاههای دولتی به موجب آرای مراجع قانونی.

-         داوطلبان نباید مستخدم رسمی ، پیمانی و یا ثابت سایر دستگاههای دولتی و یا بازخرید خدمت باشند.

 

شرایط اختصاصی

- داشتن حداقل20 سال تمام و حداکثر 35 سال تمام تا تاریخ آخرین روز مهلت ثبت نام.

- بومی بودن

* افراد بومی به کسانی اطلاق می گردد که دارای یکی از شرایط ذیل باشند.

الف: محل تولد داوطلب یا والدین در شهرستان های شاهرود، میامی، بسطام و تابعه باشد یا به مدت حداقل 5 سال دراین مکانها ساکن باشند به تأیید مراجع مربوط.

ب: دو مقطع از سه مقطع تحصیلی (ابتدایی- راهنمایی و دبیرستان) را در یکی از شهرستانهای فوق الذکر گذرانده باشند.

ج: فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتیکه سه سال از سنوات تحصیل اعم از ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را در شهرستانهای فوق الذکر گذرانده باشند.

 

تذکرات:

-     مواد آزمون : مواد آزمون کتبی عمومی عبارتند از : زبان انگلیسی، فن آوری اطلاعات (کامپیوتر) زبان و ادبیات فارسی، فرهنگ و معارف اسلامی،‌اطلاعات سیاسی و اجتماعی، هوش و استعداد به صورت چهارگزینه در مقطع کارشناسی و آزمون تخصصی شامل سئوالات مرتبط با رشته شغلی مورد درخواست داوطلب می باشد.

-     داوطلبینی که حد نصاب لازم را کسب نموده باشند (حداقل 60%) به ترتیب اولویت نمره 3 برابر ظرفیت برای مصاحبه دعوت می شوند.

-     نتایج براساس مجموع نمرات آزمون کتبی (عمومی و تخصصی) و مصاحبه به میزان 2 برابر ظرفیت تنظیم و برای طی گزینش معرفی می گردند.

-           چنانچه در هر مرحله از مراحل خلاف اطلاعات ارائه شده توسط داوطلب محرز شود با وی طبق مقررات رفتار خواهد شد.

*    براساس قانون اصلاح بند « و » ماده 44 قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران سهمیه ایثارگران کسر و در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفته است تا برابر مقررات و ضوابط اقدام گردد. بدیهی است در صورتیکه داوطلبین عادی و سایر ایثارگران شرکت کننده دارای نمره آزمون برابر و مساوی باشند علاوه بر سهمیه تخصیص یافته اولویت با داوطلبین ایثارگر خواهد بود.

 

ملاحظات مهم برای ثبت نام

-     داوطلب قبل از ثبت نام باید شرایط مندرج در آگهی را مطالعه و آنرا دارا باشد در صورتیکه بعداً مشخص شود که به هر دلیل واجد شرایط ثبت نام نبوده، حق هیچ گونه اعتراضی ندارد.

-     با توجه به اینکه ملاک ثبت نام از متقاضیان استخدام، ثبت نام الکترونیک و دریافت کد رهگیری می باشد. لازم است در تکمیل برگه مورد نظر نهایت دقت را به عمل آورده و هیچ گونه اصلاحاتی پس از ارسال برگه به صورت الکترونیکی قابل پذیرش نخواهد بود.

-           قبل از ثبت نام در سایت مندرجات آگهی را دقیقاً مطالعه نمایید.

-     ثبت نام زمانی تکمیل می باشد که داوطلب با استفاده از کد رهگیری به صفحه مشاهده و چاپ اطلاعات مراجعه و پس از اطمینان از صحت فرم تقاضای استخدام،‌ آن را چاپ و نزد خود نگهداری نماید.

 

مدارک مورد نیاز و نحوه ثبت نام

-     ثبت نام به صورت الکترونیکی (اینترنتی) از روز دوشنبه مورخ 7/5/92 شروع و تا پایان روز دوشنبه مورخ 14/5/92  ادامه خواهد داشت.

-    ثبت نام الکترونیکی با تکمیل فرم ثبت نام آزمون در سامانه به همراه اسکن یک قطعه عکس 4*3 اداری که درسال جاری گرفته شده باشد و با شرایط حداکثرحجم 200 کیلوبایت و با فرمت JPG انجام می شود.

-    برای داوطلبین پس از ثبت نام نهایی کد رهگیری صادر خواهد شد که ورود مجدد به سایت و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و سایر مراحل فقط با استفاده از کد رهگیری و شماره ملی امکان پذیر است.

-    ثبت نام توسط دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی بالاتر و پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مذکور در آگهی و همچنین مدارک معادل (به استثنای دارندگان مدرک تحصیلی معادل صادره از دانشگاهها که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده اند و گواهی مبنی بر امکان ادامه تحصیل در مقطع بالاتر با ارزش علمی دارند) ترتیب اثر داده نخواهد شد.

-    مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون حداکثر 2 ماه پس از اعلام نتیجه بایستی به تأیید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد.

   آدرس وب سایت برای ثبت نام و دریافت اطلاعات:

http://kar.shahroodut.ac.ir/

 

زمان و نحوه دریافت کارت آزمون:

-     کارت ورود به جلسه آزمون توانمندیهای عمومی و تخصصی از طریق سایت ثبت نامی با شماره ملی و کد رهگیری زمان ثبت نام الکترونیکی از تاریخ 28/5/92 لغایت 30/5/92  توسط داوطلبین قابل دریافت می باشد و زمان و مکان برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه درج خواهد شد.

 

*     تذکر مهم: داوطلبانی که قبلاً ثبت نام نموده اند و واجد شرایط می باشند لازم است با کد رهگیری در اختیار وارد فرمت ثبت نام شده و اصلاحات لازم از جمله اسکن عکس یا سایر مدارک را با شرایط گفته شده انجام دهند. در صورت بروز سئوال و یا مشکل با شماره تلفن 3395590 تماس حاصل فرمایند.

 

 

رشته شغلی

تعداد و جنسیت

شرایط احراز

کارشناس

آموزش فنی و حرفه‌ای

 

 

.

1 نفر مرد

دارا بودن دانشنامه کارشناسی یا کارشناسی ارشد در یکی از رشته های تحصیلی شیمی و دارابودن گواهینامه های ICDL

1 نفر مرد

دارا بودن دانشنامه کارشناسی در یکی از رشته تحصیلی نقشه برداری- فتوگرامتری و سیستمهای اطلاعات جغرافیایی GIS-مهندسی نقشه برداری (کارتوگرافی و ژئودزی) و دارابودن گواهینامه های ICDL

1 نفر مرد

یا زن

دارا بودن دانشنامه کارشناسی در رشته تحصیلی معماری و دارابودن گواهینامه های ICDL

1 نفر مرد

دارا بودن دانشنامه کارشناسی یا کارشناسی ارشد فیزیک و دارابودن گواهینامه های ICDL

کارشناس

امور فرهنگی

1 نفر مرد

دارا بودن دانشنامه کارشناسی یا کارشناسی ارشد دریکی از رشته های  تحصیلی فرهنگ و ارتباطات، امور فرهنگی، فرهنگ و زبانهای باستانی ایران، مدیریت امور فرهنگی و برنامه ریزی امور فرهنگی، ارتباطات اجتماعی، علوم اجتماعی، برنامه ریزی علوم اجتماعی، پژوهشگری علوم اجتماعی و دارابودن گواهینامه های ICDL

کارشناس

خدمات آموزشی

1 نفر مرد

دارا بودن دانشنامه کارشناسی یا کارشناسی ارشد در یکی از رشته های تحصیلی مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، مدیریت آموزشی، برنامه ریزی آموزشی، تکنولوژی آموزشی، علوم تربیتی، مدیریت آموزش عالی، مدیریت (منابع انسانی) و دارابودن گواهینامه های ICDL

 

12345