اخبار و رویدادها: پیام تبریک رئیس دانشگاه جهت ارتقاء مرتبه تعدادی از اعضاء هیأت علمی

پیام تبریک رئیس دانشگاه جهت ارتقاء مرتبه تعدادی از اعضاء هیأت علمی
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱- ۱۵:۰۳:۴۴



هیأت ممیزه دانشگاه صنعتی شاهرود در جلسه پنجشنبه 18 آبان خود، با ارتقاء پنج عضو هیأت علمی از استادیاری به مرتبه دانشیاری موافقت کرد.

به همین مناسبت دکتر علی مرادزاده رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود طی پیامی به دکتر حمیدرضا ایپک چی عضو هیأت علمی دانشکده مکانیک، دکتر حمید عباس دخت عضو هیأت علمی دانشکده کشاورزی، دکتر جعفر فتحعلی عضو هیأت علمی دانشکده ریاضی، دکتر بزرگمهر اشرفی، دکتر سید محمد موسوی شاهرودی و دکتر حسن بحرالعلوم اعضاء هیأت علمی دانشکده صنایع و مدیریت ارتقاء آنان به مرتبه دانشیاری را تبریک گفت.

در قسمتی از این پیام آمده است: علم و معرفت بزرگترین هدیه خدای حکیم و علیم به ابناء بشر و عالمان و معلمان چراغ های فروزان هدایت بشری هستند.

بدین وسیله مراتب خوشحالی خود و اعضای هیات رئیسه دانشگاه در خصوص ارتقاء مرتبه علمی جنابعالی از استادیاری به دانشیاری را اعلام نموده و دستیابی به این امر مهم را به شما تبریک عرض می نمائیم.

دکتر مرادزاده در پایان اظهار امیدواری کرده است، در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) در دستیابی به قله های رفیع علمی و اخلاقی بالاتر و همچنین ارتقاء بخشی از اهداف راهبردی دانشگاه و نظام مقدس اسلامی موفق و موید باشند.

 

12345